۰

آیا می دانید بازی آنلاین Clash of Clans روزانه چه مقدار پول به جیب می زند ؟!

بازدید 994

clash6

قطعا یک بار هم که شده بازی  آنلاین  Clash of Clans را انجام داده اید ! اگر هم بازی نکرده اید حتما نام آن را شنیده اید. Clash of Clans در واقع یک بازی آنلاین است که توانسته به سرعت طرفداران خاص خود را جذب نماید.این بازی آنلاین بر روی اسمارت فون نصب می شود و شما با اتصال به اینترت وارد محیط بازی می شوید.گرافیک و نوع بازی آن چنان جذاب است که شما را در همان بدو ورود به محیط بازی جذب می کند و به اصطلاح شما بی آن که بدانید معتاد این بازی می شوید !

اگر بخواهم بدون آن که سر شما را درد بیاورم کمی در رابطه با این بازی محبوب سخن بگویم باید اذعان کنم که ؛ بازی  آنلاین  Clash of Clans در حقیقت یک عنوان Free-2-play است .می توان گفت که اساس این بازی سبک دفاع از قلعه (Tower Defense) می باشد.از محبوبیت این بازی همان بس که یکی از عناوین پر فروش در iTunes است ! البته Clash of Clans بر روی سیستم های اندرویدی نیز قابل نصب و اجرا می باشد.

کمپانی توسعه دهنده فلاندی Supercell ؛ بنیان گذار این بازی محبوب است و طبق گزارشات مالی منتشر شده از آن ؛ تنها روزانه این بازی برای آن ها مبلغی حدود ۶۵۴,۰۰۰ دلار امریکا درآمد زایی می کند ! شاید برای شما این سوال پیش آید که این درآمد زایی از چه طریقی انجام می شود ؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم که توسط Microtransaction این درآمد زدایی انجام می گیرد.در حقیقت در این نوع بازی های آنلاین شما جهت دریافت یک سری تجهیزات و آپشن های اضافی باید قدری پول خرج کنید و این . تراکنش ها کم کم زیاد می شوند و به ازای آن ها جیب سازنده بازی پر پول می گردد ! اکثر محتویات و قابلیت های بازی رایگان و به اصلاح آنلاک و باز هستند اما برای این که قوی تر شوید باید کمی پول خرج کنید تا ابزار آلات هجومی و دفاعی قوی تری خریداری کنید یا اگر به الماس و منابع بیش تری نیاز دارید باید آن را بخرید.در پایان اگر نقطه نظری در رابطه با این بازی دارید ؛ خوشحال می شویم که آن را با ما در میان گذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.