۰

۱۵ تن از مهمترین افراد اپل چه کسانی هستند؟!

بازدید 1492

feat_apple39__01__630x420

اگر چه همه میدانند که تیم کوک، مدیرعامل اپل، مهمترین شخص در این شرکت است، اما، با ارزش ترین شرکت جهان افراد خبره دیگری هم دارد.در ادامه مطلب با ۱۵ تن از مهمترین افرادی که در اپل کار میکنند آشنا شوید.تیم کوک مهمترین فرد در اپل و همه کاره این شرکت است.بزرگ ترین تصمیمات اپل پس از تایید نهایی او اجرایی میشوند.او مسئول شماره یک همه اتفاقات اپل است.اما به جز تیم، افراد بسیار مهم دیگری هم هستند که باعث شده اند، اپل، به ارزشمندترین شرکت جهان بدل شود.با نیوز آی تی همراه باشید تا با ۱۵ تن از مهترین کارمندان اپل آشنا شویم :

steve-zadesky-oversees-product-design-for-the-iphone-and-ipod-and-he-may-be-running-apples-secret-car-project-too

Steve Zadesky : ناظر بخش طراحی محصولاتی چون آیفون و آیپاد.شاید او اجرا کننده پروژه ماشین الکتریکی اپل هم باشد

استیو زادسکی معاون بخش طراحی پروژه های آیپاد و آیفون اپل بوده است.او ۱۶ سال است که در اپل کار می کند.در حال حاضر وال استریت ژورنال گزارش میدهد که زادسکی، یکی از مهمترین مسئولان پروژه تیتان یا همان ماشین الکتریکی اپل است.ظاهر این پروژه به طور مخفی دنبال میشود و اجازه جمع آوری ۱۰۰۰ کارمند برای این پروژه با ابتکار عمل زادسکی به وی داده شده است.

jony-ive-designs-all-of-apples-hit-products

Jony Ive : هرآنچه از مهمترین محصولات اپل که وجود دارد را او طراحی کرده است

ریاست بخش طراحی اپل بر عهده جانی است.او مسئول و سرپرست بخش طراحی مهمترین محصولات اپل همچون آیفون و مک های اپل است.نبوغ او در کنار دقت در جزئیات طراحی، همواره از ویژگی های فوق العاده اوست.او هیچ وقت در کنفرانس های زنده معرفی محصولات اپل برروی استیج حاضر نمیشود.بلکه همواره شما او را در قالب ویدئوهای معرفی محصولات جدید اپل در کنفرانس ها می بینید.آخرین ویدئوی وی، معرفی اپل واچ است که توسط وی و با آن صدای خاصش به بینندگان نمایش داده شد.

jeff-williams-is-a-big-part-of-the-reason-apple-is-able-to-make-millions-of-iphones

Jeff Williams : او یک بخش بزرگ از این دلیل است که اپل چگونه فادر است که میلیون ها آیفون بسازد

اپل یک فروش خیره کننده در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ داشت.اپل بسیاری از این موفقیت ها را، مدیون جف ویلیامز است.او معاون ارشد عملیاتی اپل است.ویلیامز رئیس بخش زنجیره تامین اپل است.این بدان معنیست که توان بالای این مرد در مسئولیتی که دارد باعث شده تا اپل توانایی تولید میلیون ها آیفون را برای ارائه به مشتریانش داشته باشد تا این رکورد فروش فوق العاده برای اپل حاصل شود.این ها شامل حفظ روابط با تامین کنندگان اپل چون فاکسکان است و همچنین فعالیت بالای وی برای مذاکره با تولیدکنندگانی جدید که همه جوره اپل خیالش از تولید کافی محصولاتش راحت باشد.

phil-schiller-is-responsible-for-telling-the-stories-behind-the-mac-iphone-and-other-apple-devices

Phil Schiller : معاون ارشد بازاریابی اپل و راوی قصه های شیرین محصولات جدید اپل در کنفرانس های معرفی محصولات جدید این شرکت است

فیل شیلر معاون ارشد بازریابی اپل در سراسر جهان است.این بدین معنیست که مسئولیت وی در اپل بسیار مهم است.زیرا خیلی ها عاشق بازاریابی بی نظیر این شرکت بزرگ هستند.شغل او بدین گونه است که وی مسئولیت این را دارد که افکار عمومی را آنطور شکل دهد که همه عاشق سیب گاززده و محصولاتش باشند.

شیلر از سال ۱۹۹۷ در اپل بوده است و در کنفرانس های اپل، محصولات جدید این شرکت را برای اولین بار، او برروی استیج، برای همگان معرفی میکند.

eddy-cue-made-itunes-the-massive-hit-it-is-today

Eddy Cue : او سازنده آیتیونز است که امروز یک امتیاز بسیار بسیار بزرگ برای اپل است

ادی کیو معاون ارشد بخش اینترنت و سرویس های نرم افزارهایی این شرکت است.پلتفرم آیتیونز و آنچه که تا به امروز برای رقابت با سایر برندها توسعه یافته است، وجود آیتیونز که یکی از مزیت های سیستم عامل iOS است، همه و همه این ها، خود را مدیون ادی میدانند.

اینکه بهترین و با کیفیت ترین برنامه ها قبل از ورود به سایر پلتفرم ها، ابتدا به آیتیونز و iOS می آیند، نشان دهنده نبوغ بالای ادی کیوست.او از ابتدا مسئول ایجاد و توسعه آیتیونز و اپ استور بوده است.

او مسئول شماره یک بحران های اینترنتی اپل از جمله قطع آیکلود و مسائل مربوط به نرم افزارهای اپل نیز هست.

angela-ahrendts-oversees-how-apple-runs-its-retail-stores

Angela Ahrendts : او نظارت میکند بر اینکه فروشگاه های اپل چگونه طراحی و اجرا خواهند شد

فروشگاه های خرده فروشی اپل، یکی از مهترین رکن های این شرکت و نماد گسترش برند اپل در سراسر دنیا هستند.و این یک مزیت قابل توجه برای اپل نسبت به سایر رقبا محسوب می شود.نبوغ بالای آنجلا در طراحی و اجرای فروشگاه های اپل باعث میشود که مشتریان در یک فضای بی نظیر، برای اولین بار با محصولات اپل آشنا شوند، با آن ها کار کنند و آن ها را انتخاب کنند.

اپل یک سال کامل را برای جستجو جهت پیدا کردن فرد مناسبی برای این سمت انجام داد و ذر اکتبر ۲۰۱۳ او را برای این سمت استخدام کرد.

یکی از بزرگترین آزمون های آنجلا این است که وی چگونه فروشگاه های اپل را در سراسر دنیا، آماده میزبانی فروش اپل واچ میکند.

jennifer-bailey-makes-sure-apples-online-shopping-experience-is-up-to-par

Jennifer Bailey : او مسئول این است که تجربه خرید آنلاین اپل همواره بی نظیر باشد

او معاون ارشد اپل در بخش فروشگاه های آنلاین است.او اکنون ۱۲ سال است که در اپل کار میکند.او وظیفه دارد تا فروشگاه آنلاین اپل همواره مطمئن برای یک خرید راحت باشد.جنیفر بایلی همچنین میتواند با یک همکاری کلیدی در بخش اپل پی،به اپل در بخش پرداخت، کمک شایانی کند.

craig-federighi-is-in-charge-of-the-software-that-runs-apples-iphones-ipads-and-macs

Craig Federighi : او مسئول نرم افزارهایی است که در آیفون، آیپد و مک اجرا می شود

کریگ فدریکی مسئول توسعه iOS و OS X است.,وی مدیریت تیم مهندسی اپل را در بخش نرم افزار بر عهده دارد و مسئولیت این را دارد تا مطمئن شود که تمام به روز رسانی ها در در زمان مشخص شده ارائه شود.بر خلاف اندروید، تمامی دیوایس های اپلی در یک زمان قابلیت دریافت ورژن جدید iOS را دارا هستند و این بدین معنیست که کار فدریکی و تیمش در توسعه ویژگی های جدید نرم افزاری و ارائه نسخه های جدید نرم افزاری بسیار سخت است.

حضور فدریکی برروی استیج معرفی محصولات اپل، اورا به فردی شناخته شده و جذاب برای طرفداران اپل تبدیل کرده است.او در معرفی محصولات جدید اپل برای بخش نرم افزاری برروی استیج حاضر شده و انرژی و کاریزمای جذاب وی خیلی ها را به یاد استیو جابز می اندازد.

dan-riccio-makes-sure-all-of-apples-gadgets-are-engineered-perfectly

Dan Riccio : او به اپل این اطمینان را میدهد که تمام گجت های اپلی از نظر مهندسی سخت افزار به صورت کاملا عالی ساخته شده باشند

دن ریکو معاون ارشد بخش سخت افزاری اپل است.این بدان معنیست که او به صورت مستقیم به تیم کوک گزارش می دهد و تیم وی وظیقه خلق تمام محصولات اپل از جمله مک، آیفون و آیپد را برعهده دارند.این شامل این هم می شود که آن ها محصولات اپل را تست کنند و مطمئن شوند که پیش از ورود به بازار، عالی عمل کنند.او بخش بزرگی از این دلیل است که محصولات اپل چطور دیده میشوند، احساس میشوند و از چه طریقی کار میکنند.

isabel-mahe-makes-sure-the-wireless-technology-in-the-iphone-and-ipad-work-properly

Isabel Mahe : او باید مطمئن شود که تکنولوژی های بی سیم در آیفون و آیپد به درستی کار میکند

شما احتمالا ایزابل را به خوبی نمی شناسید.باید بدانید که اگر او نبود، آیفون، امزوره به خوبی کار نمی کرد.

او معاون ارشد بخش تکنولوژی های بی سیم اپل است.این بدین معنیست که وی تمام امور مربوط به این بخش را کنترل و نظارت می کند.از بلوتوث بگیرید تا کدهای جی پی اس.همه این ها تحت نظارت مستقیم ایزابل توسعه داده می شوند.

steve-dowling-is-responsible-for-how-most-of-the-world-sees-apple

 Steve Dowling : او این امر را میسر می کند که چگونه تمام دنیا اپل را ببینند

استیو داولینگ بیش از یک دهه است که ریاست روابط عمومی اپل را بر عهده دارد.او پیش از این به عنوان یک خبرنگار برای CNBC در دره سیلیکون کار میکرد.باید گفت که رابطه اپل با مطبوعات بسیار ظریف و حساس است.اپل یکی از شرکت هایی است که به طور گسترده، همواره، تحت نگاه تیزبین خبرنگاران و رسانه ها قرار دارد و با توجه به سیاست این شرکت در پنهان کاری، وظیفه استیو بسیار سخت و حساس است.

او وظیفه دارد که این امر را مدیریت کند که خبرنگاران ار چه مسائلی در اپل میتوانند مطلع شوند.خبرنگاران از او به عنوان یک شخصیت خوب و دوست داشتنی یاد میکنند.و این یعنی با وجود اینکه چنین پستی در اپل با توجه به سیاست این شرکت برای استیو حساس است، اما او فردی دوست داشتنی و با رابطه خوب با خبرنگاران است.

او به عنوان یکی از ۵۰ مدیر روابط عمومی برتر دنیا در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد.

Untitled

Eugene Whang : او یکی از طراحان کلیدی در پشت محصولات اپل است

جانی ایو، تیم طراحی صنعتی اپل را ریاست و هدایت میکند، اما بدون گروه با استعداد طراحی اش، مطمئنا هیچ کدام از محصولات جذاب کنونی اپل را اینطور کم نقص نمی دیدیم.او در کنار جانی ایو در استودیو طراحی اپل کار میکند.

او به طراحی آیفون در کنار سایر محصولات ارگانیک این شرکت کمک کرد.نام او برروی تعدادی از پتنت های طراحی ثبت شده در اپل وجود دارد.

julian-hnig-is-another-high-level-industrial-designer-who-works-directly-with-ive

Julian Hönig : یک طراح صنعتی سطح بالا که به طور مستقیم با ایو کار میکند

او یکی از دلایلیست که محصولات مهم اپل اینطور فوق العاده به نظر می رسند.اما تخصص او فراتر از الکترونیک است.

وی حدود پنج سال است که در اپل کار میکند.او پیش از اینکه در اپل استخدام شود، طراح لامبورگینی بوده است.

barte-andrs-name-is-on-more-design-patents-than-any-other-apple-employee

Barte André : بیش از هر کارمند دیگری در اپل پتنت طراحی ثبت کرده است

او نیز بخشی از تیم طراحان نخبه در استودیوی طراحی جانی ایو در اپل است.او نیز همانند سایر اعضای تیم طراحی جانی ایو، با توجه عالی به ساخت محصولاتی بی عیب و نقص در طراحی سعی میکند که عالی عمل کند.نام او بیش از هر کارمند دیگری در ثبت پتنت های طراحی در اپل وجود دارد.

او و جانی ایو جقیقت خالصی هستند از اینکه اپل چگونه میتواند اینچنین مک بوک های سیاه و نقره ای زیبایی را بسازد و به بازار عرضه کند.در کامپیوتر های اپل، مادربرد ها جز اجزای سبز حساب میشوند.این ها جزییات کوچک طراحی توسط او و تیم طراحی است که کاربران قادر به دیدن آن نیستند.اما نشان میدهد که این شرکت چقدر برای جزییات ارش قائل میشود.

richard-howarth-was-deeply-involved-in-the-design-process-for-the-first-iphone

Richard Howarth : او به طور عمیقی در روند طراحی برای اولین آیفون درگیر بود

ریچارد هوارد یکی از برجسته ترین طراحان در اپل است.او در ابتدا با به طور نزدیکی جانی ایو در طراحی و ساخت نمونه های اولیه نخستین آیفون همراه بوده است.هوارد میخواهد به دانش آموختگان علاقه مند کمک کند تا طراحی را به خوبی یاد بگیرند.آن ها همچنین برای این دانش آموزان مسابقه جذابی را با نام RSA ترتیب داده اند ;i او به برندگان جایزه RSA طراحی در سال گذشته و در ماه آگوست، ۶۵۴۸ دلار اهدا کرد.ود هوارد در زمان های گذشته یکی از همین دانش آموزان علاقه مند به طراحی و شرکت کننده در این مسابقه بود و موفق شد خیلی زود در حرفه اش این جایزه را برای خودش کسب کند.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.