۰

‫کنسول اندرویدی Zrro با توانایی شبیه‌سازی کنترل‌های تاچ‌اسکرین

بازدید 1107

9806

Zrro، یک کنسول بازی اندرویدی است که در حال حاضر در کمیپن‌های حمایتی به دنبال کسب بودجه‌ی لازم جهت تولید تجاری می‌باشد. این دستگاه دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به همتایان خود است به طوریکه با با یک کنترلر تاچ‌پد همراه شده که قابلیت‌های تاچ‌اسکرین را بر روی یک نمایشگر بزرگ اجرا کرده و کاربران بدین شیوه قادر به برقراری تعامل هم با بازی و هم با اپلیکیشن‌ها به شیوه‌ی طبیعی هستند.

zrro-android-games-console-0

کنسول Zrro تقریبا شبیه به سیستم‌های رقیب مانند Razer Forge TV یا میکروکنسول Ouya است. این دستگاه طوری طراحی شده که با هر گونه نمایشگر دارای پورت HDMI اتصال برقرار کرده و کاربران را قادر به اجرای هر گونه بازی موبایل بر روی تلویزیون‌ها می‌نماید.

zrro-android-games-console-1

اما نقطه‌ی تمایز Zrro از دیگر دستگاه‌ها، طرح کنترل آن است که سازندگان آن را zTouch نامیده‌اند. این کنترلر تاچ‌پد به منظور شناسایی موقعیت انگشت کاربر تا سه سانتی‌متری بالای سطح پد طراحی شده و آنها را به صورت بلادرنگ بر روی یک نمایشگر بزرگ نشان می‌دهد. آیکون‌های مدور نمایش در اندازه با دور و نزدیک شدن انگشت کاربر به پنل، قابل تغییر می‌باشند که موجب حرکات دقیق‌تر می‌شود.

zrro-android-games-console-2

گذشته از افزایش دقت، این مجموعه کنترل به هر گونه بازی اندرویدی اجازه‌ی اجرا بر روی یک نمایشگر بزرگ را بدون نیاز به بهینه‌سازی از سوی توسعه‌دهنده می‌دهد. به این ترتیب در صورت تامین بودجه‌ی لازم جهت تجاری سازی، Zrro با کتابخانه‌ی وسیعی از بازی‌های سازگار عرضه خواهد شد.

zrro-android-games-console-3

عملیات شبیه‌سازی کنترل‌های لمسی این محصول به کاربران اجازه‌ی اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را نیز بر روی یک نمایشگر بزرگ می‌دهد. این دستگاه قادر به اجرای محتویات ۴K است و می‌تواند از طریق سرویس‌های موجود مانند نت‌فلیکس و ویدئوهای آمازون به عنوان یک مدیاپلیر به کار رود.

کنسول Zrro به اجرای اندروید ۴٫۴ کیت‌کت می‌پردازد و قدرت خود را از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۲٫۰ گیگاهرتز تامین می‌نماید. این دستگاه همچنین مجهز به دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. در آن دو پورت USB و همچنین کارت‌خوان microSD وجود دارند.

منبع : gizmag

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.