۰

‫ورود هوندا به بازار خودروهای کوچک کمپینگ با کانسپت‌های N-Truck و N-Camp

بازدید 1303

honda-n-truck-camp-9

در نمایشگاه ماشین امسال توکیو، هوندا از یک کانسپت دوتکه در رده‌ی میکروخودروها رونمایی کرده است. این خودرو که بر اساس خودروی محبوب N-Box هوندای معرفی شده در سال ۲۰۱۲ و دیگر کانسپت‌های به نمایش گذاشته شده در سالون خودروی توکیو ۲۰۱۵ ساخته شده، با نام N-Truck شبیه به یک کامپیون کوچک است که به یک N-Camp، یک کاراوان/تریلر کوچک متصل شده است.

honda-n-truck-camp-10

خوردوهای کوچک، کلاسی از وسایل نقلیه هستند که در اندازه‌ی بدنه و موتور محدودیت داشته تا بتوانند در اغلب شهرهای بزرگ و پرتردد ژاپنی به سادگی عبورومرور کنند. N-Box یکی از محبوب‌ترین مدل‌های هوندا در این کلاس بوده و اکنون نسخه‌ی اصلاح شده‌ی این خودرو، جاده‌های بیرون شهری را هدف قرار داده است.

honda-n-truck-camp-11

بازار خودروهای کمپینگ و سرگرمی ژاپن این روزها با وجود مشکلات اقتصادی وضعیت خوبی دارد. هوندا به فکر گسترش این تقاضا است. و نسل جوان‌تر ژاپن را با کانسپت مهیج‌تر به جای مدل‌های قدیمی، هدف قرار داده است.

honda-n-truck-camp-12

به این ترتیب هوندا این بار طراحی N-Box را به یک کامیون کوچک تبدیل کرده و به آن یک تریلر بلند و شیشه‌ای افزوده است. برای تا حد ممکن کوچک نگه داشتن این دو قطعه، قسمت جلوی تریلر N-Camp متصل به بخش پشت پیکاب N-Truck است که به آن ظاهر یک دست یک کامیون نیمه مفصلی را می‌بخشد.honda-n-truck-camp-13

فضای داخلی N-Camp، به شکل یک کابین بزرگ راحت به همراه شیشه‌های بزرگ و صندلی‌های راحت ساخته شده است. برای خوابیدن، مجموعه‌ای از تخته‌های مسطح در آن قرار داده شده که دو نفر می‌توانند بر روی آنها استراحت کنند. به منظور افزایش ارتفاع بیشتر به فضای درونی، یک سقف لولایی نیز به این مجموعه اضافه شده است.

honda-n-truck-camp-14

اگرچه هوندا در مورد جزئیات فنی این خودرو خبرهای زیادی را منتشر نکرده، نماینده‌ی این کمپانی در نمایشگاه خبر از اهداف بلندپروازانه‌ی این مجموعه برای این خودرو در آینده داده است.

honda-n-truck-camp-15

منبع : gizmag

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.