۰

گوشی ارزان‌قیمت گلکسی جی ۱ مینی (Galaxy J1 mini) معرفی شد

بازدید 1104

همانند بسیاری از سازندگان گوشی‌های‌هوشمند، سامسونگ به‌خوبی می‌داند که بازارهای در حال توسعه، فرصت مناسبی برای ارایه محصولات مقرون به صرفه است؛ بنابراین، این سازنده کره‌ای تلاش خود را برای به‌دست‌آوردن بخشی از بازارهای در حال توسعه انجام می‌دهد. آخرین محصولی که سامسونگ در بخش ارزان‌قیمت گوشی‌های‌هوشمند خود معرفی کرده، گلکسی جی ۱ مینی است.

gsmarena_003

این گوشی ارزان‌قیمت، به‌تازگی در بازار فیلیپین ارایه شده است که کم و بیش به گلکسی جی ۱ Nxt که در بازار بنگلادش با قیمت ۸۸ دلار عرضه شده، شباهت دارد. انتخاب نام گلکسی جی ۱ مینی برای این گوشی ارزان‌قیمت، بسیاری از کاربران را از سردرگمی خارج می‌کند. مقدار حافظه رم این گوشی از ۱ گیگابایت به ۷۶۸ مگابایت، کاهش پیدا کرده است؛ با این‌حال، علت این کاهش چندان واضح به‌نظر نمی‌رسد زیرا تاثیر چندانی در قیمت نهایی گلکسی جی ۱ مینی، ندارد. از سوی دیگر، باید عنوان کرد که به دلیل مصرف نه‌چندان درست حافظه رم در سیستم‌عامل اندروید، داشتن حداقل ۱ گیگابایت رم برای گوشی‌های‌هوشمند ضروری به‌نظر می‌رسد؛ امر مهمی که سازندگان مطرح چینی نظیر شیائومی و هوآوی، به‌خوبی بر آن واقف هستند.

gsmarena_002-710x354

در دیگر مشخصات، گلکسی جی ۱ مینی شباهت‌های زیادی به گلکسی جی ۱ Nxt دارد. گلکسی جی ۱ مینی به یک نمایشگر متوسط ۴ اینچی TFT با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز شده است و یک تراشه چهارهسته‌ای با فرکانس‌کاری ۱٫۲ گیگاهرتز برای هرهسته، به آن قدرت می‌دهد.

در بخش عکاسی، مشخصات چندان غافل‌گیرکننده‌ای در انتظار کاربران نخواهد بود؛ یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی  ۰٫۳ مگاپیکسلی VGA، می‌تواند صحت این ادعا را ثابت نماید. گلکسی جی ۱ مینی با یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ارایه شده است که به‌کاربران، ۸ ساعت مکالمه نسل سوم، ۷ ساعت وب‌گردی و ۲۹ ساعت پخش فایل صوتی را به‌صورت مداوم نوید می‌دهد.

متاسفانه، امکان استفاده از نسل چهارم ارتباطات در گلکسی جی ۱ مینی وجود ندارد؛ با این‌حال، گوشی ارزان‌قیمت جدید سامسونگ با ابعاد فشرده ( ۱۲۱٫۶ در ۶۳٫۱ در ۱۰٫۸ میلی‌متر) امکان استفاده از دو سیم‌کارت را برای کاربران، مهیا کرده است. از دیگر ویژگی‌های گلکسی جی ۱ مینی، می‌توان به USB 2.0، جی‌پی‌اس، جک ۳٫۵ میلی‌متری و بلوتوث ۴٫۰ اشاره کرد.

اطلاعات چندانی از قیمت و زمان عرضه این محصول، در دسترس نیست.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.