۰

گجت جدید شیائومی یک دوچرخه برقی ۴۵۰ دلاری است!

بازدید 2125

کمپانی جنجالی شیائومی که توانست راه صدساله را یک شبه برود، این روزها دیگر نام ناآشنایی در دنیای دیجیتال نیست. این شرکت چینی که بهار ۲۰۱۶ تبدیل به دومین تولیدکننده بزرگ جهان در ساخت گجت های پوشیدنی شد، بعد از ساخت پلوپز برقی هوشمند و همچنین کوادروتورMi Drone حالا روی به دنیای دوچرخه های هوشمند آورده تا ثابت کند قادر به ساختن هر چیزی است!

2

البته کارهای عجیب و غریب شیائومی را نباید دست کم گرفت؛ روی آوردن به پروژه های متفرقه که تخصص اصلی این شرکت نیست، بخشی از برنامه موسوم به Mi Ecosystem شیائومی است که با هدف تنوع محصولات و توسعه بازاریابی شکل گرفته اند.

شیائومی نام این دوچرخه را Mi QiCYCLE Electric Folding Bike گذاشته و همانطور که پیداست قابلیت تاشدن دارد. موتور الکتریکی ۳۶ ولتی این دوچرخه، قدرت ۲۵۰ واتی دارد. پکیج باتریهای آن نیز از ۲۰ باتری ۲۹۰۰ میلی آمپرساعت لیتیوم یونی پاناسونیک ساخته شده است. طبق گفته کمپانی حداکثر مسافت قابل پیمایش با Mi QiCYCLE به حدود ۴۵ کیلومتر می رسد.

مانند تمام شیائومی های دیگر، این دوچرخه ۱۴٫۵ کیلوگرمی نیز هوشمند است بدین معنی که می تواند مسافت طی شده، سرعت متوسط، میزان مصرف کالری و حتی مسیریابی به کمک GPS را برای شما انجام دهد. شیائومی می گوید این دوچرخه مجهز به سیستم Torque Measurement Method یا اختصارا TMM ساخت کمپانی هلندی IDbike B.V است که بسته به شرایط بدنی راکب و همچنین مدت زمان دوچرخه سواری می تواند سرعت مناسب حرکت را تشخیص دهد یا در صورت نیاز موتورالکتریکی را روشن کند تا مانع خستگی زودهنگام راکب شود.

Mi QiCYCLE درست مانند Mi Drone جزئی از برنامه های اصلی شیائومی نیست و تا زمانیکه تعداد مشخصی خریدار برای آن پیدا نشود به تولید انبوه هم نمی رسد. قیمت درنظر گرفته شده برای این دوچرخه حدود ۴۵۰ دلار خواهد بود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.