۰

کمپانی Yezz گوشی هوشمند Sfera را با ۲ دوربین ۳۶۰ درجه معرفی کرد

بازدید 1583

یکی از ترند‌های CES 2016 واقعیت مجازی است. در کنار معرفی انواع دوربین‌ها و محصولات مرتبط با این حوزه، کمپانی Yezz گوشی‌هوشمند را معرفی کرده که به یک دوربین ۳۶۰ درجه تجهیز شده است.

در کنار معرفی انواع دوربین‌ها و تجهیزات مرتبط با واقعیت مجازی، کمپانی یِز گوشی هوشمند را معرفی کرده که به یک دوربین ۳۶۰ درجه مجهز است. به واقع می‌توان این محصول را یکی از بهترین ترکیب‌هایی خواند که امکان پیاده کردن آن روی گجت‌های هوشمند بود.

6dd7a7ed5c73e3b74e4fab01127df59b_XL

با استفاده از این گوشی‌هوشمند می‌توان محتوای ویدیویی ۳۶۰ درجه ثبت و مستقیما به اشتراک گذاشت. یز را باید یکی از تولیدکنندگان کوچک اما خلاق این حوزه خواند که محصول بسیار جالبی را در CES 2016 رونمایی کرده است. با نگاهی به مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان دید که این محصول یک گوشی‌هوشمند میان رده است. مسلما دوربین‌ها و تجهیزات مرتبط با ثبت و نمایش ویدیو‌های ۳۶۰ درجه را باید ترند اصلی نمایشگاه امسال لقب داد. یز با معرفی امسال، نام خود را در بین کمپانی‌های فعال در این حوزه ثبت کرده است. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی اشاره کرد که با یک پردازنده‌ی هلیو پی ۱۰ مدیاتک و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه شده است. البته می‌توان در صورت نیاز نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی را نیز سفارش داد. دوربین مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند که قابلیت ثبت ویدیو‌های ۳۶۰ درجه را دارد، متعلق به ۳۶۰Lab است و توسط این کمپانی توسعه یافته.

sfera 1 05332

در پشت و جلوی این گوشی هوشمند دوربین‌ ۳۶۰ درجه Fish Eye قرار گرفته که با لنز‌های مخصوصی همراه شده است. یز باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را برای این گوشی پیش‌بینی کرده که می‌تواند انرژی مورد نیاز آن را تامین کند. تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های این گوشی در خود Sfera که نام این گوشی هوشمند است، ترکیب شده و می‌توان محتوای ایجاد شده را در HMD که ابزاری شبیه به کاردبورد گوگل است، مشاهده کرد.

sfera 2 7ef81

با توجه به اینکه تمرکز اصلی این گوشی روی تهیه محتوای ۳۶۰ درجه است، طراحی Sfera نیز از این موضوع تاثیر پذیرفته و باعث شده تا این گوشی دست‌گیرتر باشد. یز به این موضوع اکتفا نکرده و Sfera را با ظاهری خشن طراحی کرده تا در صورت افتادن یا برخورد با اشیاء دیگر با مشکل حادی روبرو نشود. همچنین باید به ویژگی دیگری از این گوشی اشاره کرد که امکان استفاده از آن در کنار تجهیزات مربوط به اکشن کم‌ها را فراهم می‌کند. علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل این گوشی هوشمند را با پرداخت ۳۰۰ دلار پیش خرید کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.