۰

قدرتمندترین اسمارت فون های نیمه نخست سال ۲۰۱۶ به روایت آنتوتو مشخص شدند

بازدید 1715

طی نیمه نخست سال جاری میلادی، شاهد عرضه موبایل های بسیار متفاوتی از سوی کمپانی های تولیدکننده این دست از دیوایس ها بوده ایم که بسیاری از آنها، به چیپ های قدرتمندی مانند اسنپدراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ مجهز شده بودند؛ چیپ هایی که در تست های بنچمارک، عملکرد بی نظیری از خود به جای گذاشتند. حالا پایگاه داده AnTuTu، لیست ۱۰ موبایل قدرتمند عرضه شده در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی را به انتشار رسانده که با اطلاعات جالبی همراه است.

xxl_00-iphone-hero-970-80

پیش از هر چیز باید خاطر نشان کرد که AnTuTu صرفاً وب سایتی برای تست بنچمارک به شمار می رود و معیار جدول پیش رو، نمره های به دست آمده در تست بوده و نه عملکرد آنها در استفاده روزانه. به شکلی غیرمنتظره اما قابل پیش بینی، موبایل وان پلاس ۳ که اخیراً معرفی شده در صدر جدول جای گرفته است. این موبایل مثل بسیاری از دیوایس های دیگر لیست، به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز است و امتیاز ۱۴۰۲۸۸ را از AnTuTu دریافت نموده.

بعد از وان پلاس ۳، نام موبایل های Vivo XPlay 5 Elite و LeEco Max 2 به ترتیب و با امتیازات ۱۳۸۷۰۶ و ۱۳۶۰۲۶ در جایگاه دوم و سوم به چشم می خورد. با عبور از این سه موبایل برتر، نوبت به Lenovo ZUK Z2 Pro (با امتیاز ۱۳۶۸۵۳)، اسمارت فون Xiaomi Mi 5 (با امتیاز ۱۳۶۷۷۳) و گلکسی اس ۷ سامسونگ (با امتیاز ۱۳۴۵۹۹) می رسد تا جایگاه چهارم الی ششم را از آن خود کنند.

۴ رده باقی مانده نیز توسط آیفون ۶ اس اپل (۱۳۳۷۸۱ امتیاز)، موبایل ZTE Axon 7 (با امتیاز ۱۳۲۲۱۷)، آیفون SE (131401 امتیاز) و Lenovo ZUK Z2 (129076 امتیاز) اشغال شده است.

AnTuTu-Top-10-performance-smartphone-H1-2016_1

همانطور که می توان در لیست مشاهده نمود، میان وان پلاس ۳ که در رده نخست قرار گرفته و ZUK Z2 لنوو در رده دهم، تفاوت زیادی وجود ندارد. تمام این اسمارت فون ها، با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی به بازار عرضه شده اند اما آنچه آنها را از یکدیگر متمایز می کند، ترکیب نرم افزاری شان است که به عملکرد بهتر یا ضعیف تر منجر می گردد.

ناگفته نماند که با توجه به عرضه موبایل هایی نظیر گلکسی نوت ۷، نسل دوم LG V10، فبلت Mi Note 2 شیائومی و Meizu Pro در نیمه دوم سال ۲۰۱۶، مشاهده تغییراتی که در این لیست به وجود می آید قطعاً جالب خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.