۰

عرضه پر ظرفیت ترین کارت حافظه microSD از سوی سامسونگ از ماه ژوئن

بازدید 1657

شرکت سامسونگ روز گذشته برای آغاز فروش کارت حافظه ی microSD دویست و پنجاه و شش گیگابایتی خود اعلام آمادگی کرده است؛ کارت حافظه ای که بیشترین ظرفیت را در رده ی خود ارائه خواهد کرد.در حال حاضر بیشترین ظرفیتی که می توانید با خرید یک کارت حافظه ی microSD در اختیار داشته باشید ۲۰۰ گیگابایت است. لازم به ذکر است که هنوز از کارت ۵۱۲ گیگابایتی Microdia که سال گذشته معرفی شد هیچ خبری نیست.

Samsung-256-GB-microSD-card-01

حافظه ی microSD جدید که EVO Plus 256 GB نام دارد برای پیشرفته ترین موبایل ها و تبلت های موجود، و همچنین پهپادها، دوربین های اکشن، و دوربین های ضبط ویدیوی ۳۶۰ درجه، مثل ۳۶۰ Gear خود سامسونگ ساخته شده است.

کارت مذکور در رده ی کلاس ۱۰ کارت های حافظه جای می گیرد و سرعت خوانش آن می تواند تا ۹۵ MB/s برسد. کارت حافظه ی یاد شده به لطف ظرفیت بالای خود اجازه می دهد به راحتی تا ۱۲ ساعت ویدیوی ۴K و یا تا ۳۳ ساعت ویدیوی Full HD روی آن ذخیره کنید. اگر کاربرد مورد نظر شما موسیقی باشد نیز، قادر خواهید بود تا ۲۳۵۰۰ فایل MP3 را روی آن ذخیره کنید.

کارت حافظه ی EVO Pus 256 GB سامسونگ (با گواهینامه ی IPx7) در برابر آب، حرارت، میدان مغناطیسی و اشعه ی ایکس مقاوم است. این غول کوچک حافظه از ماه ژوئن با قیمت ۲۴۹ دلار و ۹۹ سنت در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.