۰

سامسونگ و مایکروسافت، تولیدکنندگان بهترین محصولات ۲۰۱۵

بازدید 970

در نمایشگاه MWC 2016 کمپانی‌های سامسونگ و مایکروسافت به‌دلیل محصولات سال گذشته‌شان نیز خبرساز شدند. بهترین تلفن هوشمند و ساعت هوشمند ۲۰۱۵ از سامسونگ و بهترین تبلت ۲۰۱۵ از مایکروسافت انتخاب شد.

 gsmarena_001

پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ همچنان خبرساز می‌شوند. در جریان نمایشگاه MWC 2016 از گوشی Galaxy S6 edge‌ سامسونگ به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ یاد شد.

محصول موفق سال گذشته سامسونگ، که حالا با Galaxy S7 edge جایگزین شده است، موفق شد بالاتر از رقبایی همچون G4 و سری Z5 سونی، مقام بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند.

همچنین ساعت هوشمند Gear S2، که در دو مدل Classic و ۳G عرضه شده بود و مدل جدید Classic 3G آن نیز در MWC 2016 معرفی شد، مقام اول را در گروه Connected Consumer Electronic Device یا لوازم الکترونیکی مصرفی اتصال‌پذیر به دست آورد. DJ Koh، مدیرعامل سامسونگ موبایل، در این‌باره گفت: «ما مفتخریم که امروز به عنوان پیشرو در این صنعت شناخته شده‌ایم.»

بهترین‌های ۲۰۱۵ در گروه تبلت‌ها نیز از محصولات ردموندی‌ها انتخاب شد. تبلت Surface Pro 4 مقام بهترین تبلت ۲۰۱۵ را به دست آورد که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران نیز شایستگی این انتخاب را داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.