۰

سامسونگ؛ دومین شرکت خوشنام فناوری از دید مصرف کنندگان آمریکایی

بازدید 1868

در نظرسنجی تازه ای که با هدف پیدا کردن شرکت های فناوری خوشنام از دید مصرف کنندگان ایالات متحده ی آمریکا انجام شده، شرکت کره ای سامسونگ رتبه ی دوم را کسب کرده است. سامسونگ در حالی به رتبه ی دوم این فهرست رسیده که غول خرده فروشی آنلاین آمریکا یعنی آمازون رتبه ی نخست را از آن خود کرده است. نظرسنجی یاد شده از سوی مؤسسه ی Reputation انجام شده است که یک گروه مشاوره در ایالات متحده به شمار می رود.

Capture-7

گفتنی است سامسونگ در واقع امسال با یک پله سقوط به این رتبه نائل آمده چرا که سال گذشته در همین نظرسنجی، رتبه ی اول را کسب کرده بود. سامسونگ برای عرضه ی اسمارت فون های سری گلکسی خود و نیز پروژه هایی که در ارتباط با مسئولیت اجتماعی در سال ۲۰۱۶ به انجام رسانده، امتیازات خوبی از سوی مصرف کنندگان دریافت کرده است.

لازم به ذکر است که جایگاه سوم این فهرست به شرکت اینتل اختصاص یافته است و در ادامه نیز نام هایی نظیر اوراکل، اچ پی، و مایکروسافت در بین ۱۰ شرکت برتر به چشم می خورند. نظرسنجی مؤسسه ی Reputation در واقع به سنجش توانایی شرکت ها در تحقق انتظارات ذی نفعان از هفت زاویه ی مختلف و مهم از جمله محصولات و خدمات، نوآوری، مدیریت و محیط کار می پردازد.

نظرسنجی دیگری که چند ماه پیش از سوی همین مؤسسه انجام شد نیز نشان داد از دید نسل جوان آمریکا، سامسونگ قابل اعتماد ترین شرکت فناوری به شمار می رود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.