۰

حضور ۲۰ شرکت خارجی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT ایران

بازدید 1501

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار در صنعت ICT ایران با حضور ۲۰ شرکت از ۱۳ کشور برگزار می‌شود.همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار در صنعت ICT ایران با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۳۹۵ در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

139306171257307433588674

هدف از برگزاری این همایش، معرفی توانمندی‌های علمی و تکنولوژیکی ایران در حوزه ICT، معرفی مزیت‌های رقابتی ایران در تولید نرم‌افزار و محتوا، تجهیزات و زیرساخت‌های ICT و خدمات الکترونیک، تهیه فهرستی از فرصت‌های آماده سرمایه‌گذاری در حوزه ICT ایران، اعلام قوانین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در ایران و روش‌های تامین مالی پروژه‌ها به شیوه سرمایه‌گذاری خارجی است.

جلسه برقراری ملاقات‌های تجاری در تاریخ ۳ مرداد ماه ۱۳۹۵ و همایش توسعه صادرات IT ایران در تاریخ ۴ مرداد ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

شرکت‌های فعال در بخش ICT از کشورهای هنگ‌کنگ، ترکیه، امارات، ارمنستان، چین، نیجریه، کره جنوبی، آلمان، هند، کانادا و روسیه در روز اول این همایش حضور خواهند داشت.

نائب رئیس مرکز تحقیقات IT کره جنوبی، مدیران ارشد نمایشگاه بین‌المللی سبیت آلمان و جیتکس امارات نیز از جمله مهمانان این همایش خواهند بود.

همچنین در روز دوم، جلسه ملاقات‌های تجاری با شرکت‌های خارجی در محل اتاق بازرگانی تهران انجام خواهد شد.

در روز سوم نیز همچنان که مشارکت کنندگان خارجی از پارک فناوری پردیس و مراکز مهم ICT کشور بازدید خواهند کرد، در همایشی با موضوع توسعه صادرات فاوا و بررسی موانع در صادرات با حضور مشارکت کنندگان ایرانی حضور خواهند یافت.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.