۰

حالا اپل بزرگترین فروشنده تلفن هوشمند است

بازدید 1062

پس از گزارش های مالی سه ماهه چهارم اپل که خبر از بیشترین میزان سود برای اپل در قیاس با هر شرکت دیگری می دادند، اکنون می توان اپل را بزرگترین فروشنده تلفن های هوشمند دنیا دانست.

xsamsung-apple.jpg.pagespeed.ic.eQM57OSYua

واضح است که اپل فصل پر سودی را گذرانده. طبق گزارش رسمی منتشر شده از سوی اپل، این شرکت ۷۴٫۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته که برای خود اپل رکوردی جدید محسوب می شود. این در حالی است که سامسونگ توانسته از تمامی مدل های تلفن های معمولی و هوشمند خود ۹۵ میلیون دستگاه بفروشد که طبق آمار ارائه شده توسط سامسونگ بین ۷۱ تا ۷۵ میلیون دستگاه از آنها را تلفن های هوشمند تشکیل می داده اند.

با این حساب آیا می توان اپل را از لحاظ فروش تلفن هوشمند در جایگاه اول دنیا قرار داد؟ احتمالا بله.

سامسونگ قطعا علاقه ای به تسلیم شدن در برابر این آمار و ارقام ندارد. در میان تحلیلگران نیز برخی اپل را برنده می دانند و برخی دیگر سامسونگ را در جای خود ثابت می بینند.

iphone_on_top.0.0

مرکز تحقیقاتی Counterpoint میگوید اپل قطعا از سامسونگ پیش افتاده است. این مرکز میزان فروش تلفن های هوشمند سامسونگ را ۷۳٫۸ میلیون دستگاه اعلام کرده است. همچنین Ben Bajarin که از تحلیلگران این مرکز است، اپل را برنده بازی می داند. اما Strategy Analytics معتقد است که هر دو فروشنده توانسته اند ۷۴٫۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند را طی فصل چهارم امسال به بازار عرضه کنند.

به هر حال اپل را می توان برنده دانست. نه فقط به این خاطر که این شرکت توانسته رکورد فروش آیفون را بزند بلکه به این خاطر که با وجود افزایش ۵۰ دلاری قیمت ابزارهایش توانسته به این میزان فروش برسد. این به تنهایی نمی تواند اپل را در جایگاه اول قرار دهد؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.