۰

تلفن هوشمند زد۲ رسما توسط لنوو معرفی شد

بازدید 1199

تلفن هوشمند Z2 Pro لنوو در سپتامبر سال ۲۰۱۴ عرضه گردید و وقت آن رسیده که شرکت سازنده محصول جایگزین برای آن را معرفی نماید. با در نظر داشتن همین نیاز، امروز لنوو موبایل Zuk Z2 را معرفی کرد که بدنه ای از جنس فلز و یک باتری نسبتا بزرگ دارد.

zuk-z2-2

نسخه ۶٫۰ اندروید موسوم به مارشملو به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام  ZUI 2.0 از قبل روی این موبایل بارگذاری شده است و توان پردازشی آن را هم یک چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ تامین می کند که همگی در قالب یک پکیج به قیمت ۲۷۵ دلار در اختیار کاربران قرار داده می شوند.

نمایشگر ۵ اینچی این موبایل با رزلوشن ۱۰۸۰p از نسخه قبلش (با ابعاد شش اینچ) کوچک تر است و با شیشه خمیده ۲٫۵D پوشش داده شده. دستگاه همچنین با ضخامت ۸٫۵ میلی متری اش اندکی از بدنه ۷٫۵ میلیمتری Z2 Pro حجیم تر به نظر می رسد اما همانطور که گفته شد یک باتری بزرگ ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده و از تکنولوژی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که از طریق پورت USB Type-C آن عمل می کند و می تواند ظرف تنها یک ساعت دستگاه را تا ۸۰ درصد شارژ نماید. در نظر داشته باشید که امکان استفاده از پد شارژ بیسیم نیز برای این محصول فراهم است.

Z2 از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد که نسبت به سیستم روی چیپ به خدمت گرفته شده ی S801 در موبایل Z2 Pro می توان گفت چندین نسل پیشرفت داشته است. این محصول همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیارتان قرار داده می شود و متاسفانه  این بار خبری از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقاء آن نیست.

امنیت کاربران نیز به حسگر تشخیص اثرانگشت U-Touch 2.0 محول شده که ظرف تنها ۰٫۱ ثانیه به داده های ورودی پاسخ می دهد و حتی میتواند انگشت های مرطوب را هم تشخیص دهد. این موبایل همزمان از دو سیم کارت و شبکه ارتباطی ال تی ای (Cat. 6) پشتیبانی می کند.

در مورد دوربین دستگاه هم باید بگوییم که شرکت سازنده تصمیم گرفته از حسگر ایزوسل سامسونگ در پنل پشتی آن بهره بگیرد. در هر حال دستگاه یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز ۱/۲٫۶ دارد و از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی و لرزشگیر الکترونیکی بهره می برد. دوربین جلویی نیز ۸ مگاپیکسلی است و می توان از آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری استفاده کرد.

Z2 قادر است ویدئوهایی با کیفیت ۴K و همچنین تصاویر اسلو موشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه از سوژه های خود بگیرد. این موبایل در تاریخ هجدهم خردادماه به بازار عرضه می شود و از هم اکنون نیز امکان پیش سفارش آن فراهم است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.