۰

تصاویر منتسب به پی ۹ هواوی فاش شد

بازدید 1009

هواوی درصدد آن است تا نسل بعدی گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را با نام پی ۹ در آینده‌ی نزدیک به همراه نسخه‌های دیگری از این گوشی‌هوشمند با نام پی ۹ لایت و پی ۹ مکس روانه‌ی بازار کند، اما پیش از آنکه این گوشی هوشمند رسما معرفی شود، تصاویر مربوط به آن فاش شده است.

2249d7b7-305b-4c14-8d36-6dfed1adaa8d (1) 82338cb5-30e6-40ca-9a25-eac1576a564d 2249d7b7-305b-4c14-8d36-6dfed1adaa8d

پیش از آنکه هواوی نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را با نام پی ۹ معرفی کند، تصاویر مربوط به آن فاش شده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به همراه نمونه‌های دیگری نظیر پی ۹ لایت روانه‌‌ی بازار شود. براساس اطلاعات ارائه شده هواوی در نظر دارد تا این گوشی هوشمند را در تاریخ ۶ آوریل سال جاری در جریان برگزاری مراسم معرفی، رونمایی کند. اخبار به گوش رسیده نشان از این دارد که این گوشی هوشمند همراه با ماژول دوربین دوگانه در پشت روانه‌ی بازار شده است.

تصاویر جدید فاش شده با تایید وجود دو دوربین در پشت پی ‌۹، استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را تایید می‌کنند. همچنین باید به وجود سنسور اثر انگشت تعبیه شده شده در پشت گوشی نیز اشاره کرد. شنیده‌ها مشخصات فنی این گوشی هوشمند را شامل نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه‌ی Kirin 950، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خوانده‌اند. دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی نیز از که ساختاری دولنزی دارد، از وجود سیستم لرزش گیر اپتیکال به همراه فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد.

همانطور که اشاره کردیم، این گوشی هوشمند در دو نسخه‌ی پی ۹ لایت و پی ۹ مکس نیز روانه‌‌ی بازار خواهد شد. باید دید که در صورت معرفی و عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند به بازار چه استقبالی از این محصولات به عمل خواهد آمد. نظر شما در این خصوص چیست؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.