۰

تصاویر تازه ای از LG G5 منتشر شد

بازدید 998

هفته گذشته بود که برای نخستین بار، تصاویر مرتبط با LG G5 را برایتان به نمایش گذاشتیم؛ تصاویری زنده و واقعی که البته بازخوردهای مختلفی را به همراه داشتند.

Latest-alleged-LG-G5-images

امروز ولی به لطف «اوان بلس» (evleaks@)، تصاویر بیشتری از پرچمدار ال جی که فردا رونمایی خواهد شد، افشا گشته. در چند عکس تازه می توان دو سوی تلفن همراه یاد شده را به خوبی مشاهده کرد. نکته عجیب، عدم استفاده ال جی از کلیدهای فیزیکی دستگاه در بخش پشتی آن است؛ آنچه در چند پرچمدار قبلی این شرکت شاهد اش بوده ایم.

Latest-alleged-LG-G5-images-1

پنل پشتی تلفن همراه دارای یک سنسور اثر انگشت، دوربین دوگانه است و تصاویر کنونی با آنچه پیشتر افشا شده بود، تفاوتی ندارند.

شرکت کره ای یاد شده مدتی قبل اشاره کرد که نمایشگر این محصول همیشه فعال بوده و از قابلیتی به نام «Always On» استفاده می کند. از سوی دیگر در روز پنج شنبه نیز تایید شد که چیپست مجتمع دستگاه نیز آخرین نسل از چیپست های ساخته شده به دست کوالکام با نام اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. G5 در کنار این مشخصات با ۴ گیگابایت رم و پورت USB-C به دست کاربر خواهد رسید.

Latest-alleged-LG-G5-images-3

ال جی فردا عصر از G5 به شکل رسمی رونمایی خواهد کرد؛ موبایلی که از بدنه کاملا فلزی بهره برده و کره ای ها اکنون به شدت نیاز دارند تا با استقبال کاربران رو به رو شود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.