۰

با اسباب بازی قابل برنامه ریزی Hackaball آشنا شوید

بازدید 1272

اسباب بازی قابل برنامه ریزی Hackaball پس از جمع آوری کمک های مالی از کیک استارتر در سال گذشته، بالاخره برای عرضه در بازار آماده است. تا این لحظه که خبر را برای شما می نویسیم، استقبال از این گجت هوشمند به قدری عالی بوده که در مرحله پیش فروش، تمام نمونه های تولیدشده آن به فروش رفته اند.

hackaball-710x434

البته به زودی سری بعدی این محصول به بازار تزریق می شود که می توانید آن را با قیمت ۸۵ دلار خریداری کنید. بنابرگفته کمپانی تولید کننده، Hackaball قرار است دو ماه دیگر در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

Hackaball ظاهر یک توپ اسباب بازی معمولی را دارد، اما از درون به چراغ های LED رنگی و یک حسگر تشخیص حرکت شش محوره مجهز شده. کودکان با استفاده از این سنور می توانند آن را برای انجام کارهای مختلفی برنامه ریزی کنند.

توپ مورد بحث زمانی که آن را کج نگه دارید یا به سمتی پرتاب کنید، تغییر رنگ می دهد. در واقع هدف از طراحی آن این بوده که کودکان با آن بازی های جدیدی خلق کنند و مبانی برنامه نویسی را از طریق کار با توپ بیاموزند.

بنابر تستی که نویسنده وبسایت انگجت انجام داده، به نظر می رسد که نمونه اولیه Hackaball جنس بدنه بسیار مطلوبی دارد. سطح این توپ را یک پوشش سیلیکونی مرغوب پوشانده که از اجزای داخلی اش محافظت می کند.

در قسمت فوقانی توپ هم دریچه ای می بینیم که بنابرگفته سباستین پاتر، مدیر عامل مجموعه Hackaball جهت تشویق کودکان برای باز کردن توپ و بررسی محتویات درونی اش در بدنه آن تعبیه شده است.

Hackaball به وسیله اپلیکیشن موبایل کمپانی برای آیفون و آیپد قابل برنامه ریزی است. کودکان از طریق این اپلیکیشن می توانند فرمان های ساده ای به این توپ هوشمند بدهند؛ مثلا رنگ چراغ هایش را تغییر دهند یا آن را طوری برنامه ریزی کنند که در واکنش به تغییرات از خود صدا ایجاد کند.

hackaball-hands-on-gallery-3-1 hackaball-hands-on-gallery-1-1 hackaball-hands-on-gallery-5-1

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.