۰

ایفای نقش استیو جابز توسط کریستین بیل

بازدید 1070

روز گذشته، رسما تایید شد که بازیگر معروف انگلیسی، Christian Bale، نقش موسس شرکت اپل، استیو جابز، را در فیلمی ساخته شده درباره وی ایفا خواهد کرد.فیلمنامه این اثر توسط Aaron Sorkin، نویسنده آثار معروفی همچون شبکه اجتماعی، مانیبال و سریال اتاق خبر، نوشته شده است. وی با خوشحالی بسیاری درباره حضور بیل در فیلم به نشریه بلومبرگ گفت: ما به بهترین بازیگر در محدوده سنی خاصی نیاز داشتیم، و انتخابی بهتر از کریستین بیل وجود نداشت.

zqsxqzyrw2bsq2jgaaqs

این فیلم، که بر اساس زندگینامه ی نوشته شده توسط والتر آیزاکسن ساخته خواهد شد، ‘جابز’ نام دارد؛ تنها به یک دلیل: شخصیت استیو جابز، پرده ی سینما را در اختیار خواهد گرفت.

نویسنده فیلمنامه جابز اضافه کرد: ایفای این نقش کار بسیار دشواری است. دیالوگ های این شخصیت، از دیالوگ های بسیاری از شخصیت ها در طول یک سه گانه نیز بیشتر است. هیچ سکانسی وجود ندارد که او در آن حضور نداشته باشد.

بیل بازیگری خوب و توانا است و از پس به نمایش گذاشتن ابعاد مختلف شخصیت استیو جابز به خوبی بر خواهد آمد. از جمله مهمترین فیلم هایی که کریستین بِیل در آنها ایفای نقش کرده می توان به شوالیه تاریکی (۲۰۰۸) و (۲۰۱۲) اشاره کرد.

اما بازیگر نقش دیگر موسس این شرکت افسانه ای، یعنی استیو وزنیاک، کیست؟ متاسفانه اشاره ای به مورد نشده است، اما Jonah Hill به نظر انتخاب خوبی می آید.

دنی بویل، سازنده آثار موفقی همچون میلیونر زاغه نشین و ۱۲۷ ساعت نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. با حضور کارگردان، نویسنده و بازیگر های برنده اسکار، این فیلم پتانسیل این را دارد که به اثری قوی و ماندگار تبدیل شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.