۰

نتایج طول‌عمر باتری آیفون SE منتشر شد؛ عملکرد بهتر از آیفون ۶ اس

بازدید 1019

اپل در زمینه‌ باتری تلفن‌های هوشمند خود همیشه عالی عمل نکرده است و شاید در جدیدترین محصولات این شرکت مانند سری پلاس شاهد طول عمر باتری مناسبی بوده‌ایم. حال اپل آیفون جدیدی را به نام آیفون SE را رونمایی و وارد بازار کرده است و همانطور که می‌دانید، این محصول یک نسخه کاملا پیشرفته از آیفون ۵ اس است، اما آیا در زمینه طول عمر باتری این محصول نیز شاهد پیشرفت هستیم؟ در ادامه قصد داریم که نگاهی به طول عمر باتری آیفون جدید اپل یعنی آیفون SE داشته باشیم. مانند همیشه با ما همراه شوید.

2-4

مانند سنت همیشگی، بهتر است این مطلب را با نگاهی به مشخصات کلی این دستگاه شروع کنیم. آیفون SE دارای یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی می‌باشد و همانند آیفون ۵ اس دارای رزولوشن ۶۴۰ در ۱۱۳۶ می‌باشد. در داخل این محصول زیبا که دارای طراحی زیبای آیفون ۵ اس را به ارث برده است، یک چیپست اپل A9 وجود دارد که پیش از این در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس بکار رفته است.

3-2

این چیپست در کنار دو گیگابایت حافظه رم مسئول تامین قدرت این دستگاه هستند. اپل همچنین در این دستگاه از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است که همانند آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس دارای کیفیت بسیار قابل قبولی می‌باشد و برای علاقه مندان به عکاسی به دستگاهی جمع و جور بسیار مناسب است. فیلم‌برداری ۴K، قیمت ۳۹۹ دلاری و باتری ۱۶۲۴ میلی‌آمپری از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌باشد. حال بدون هیچ حاشیه‌ای به سراغ نتایج طول عمر باتری می‌‍رویم.

شاید کمی عجیب باشد اما این یک آیفون ۴ اینچی است که نتایج طول عمر باتری بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است. براساس آزمایش‌های منبع مطلب، با آیفون SE می‌توانید حدود ۱۱ ساعت و ۵۶ دقیقه بر روی شبکه‌های نسل سوم به برقراری تماس بپردازید. همچنین می‌توانید تا ۱۲ ساعت و ۵۵ دقیقه با این آیفون مرورگری کنید و ۱۴ ساعت و ۱۷ دقیقه با آن به تماشای ویدئو بنشینید. درنهایت اگر از تمامی موارد ذکر شده به طور روزانه یک ساعت استفاده کنید، می‌توانید تا ۷۳ ساعت انتظار آماده باش بودن این محصول را داشته باشید.

4-1

شاید این میزان چندان چشمگیر به نظر نیاید، اما باید اذعان داشت که افزایش طول عمر باتری نسبت به آیفون ۵ اس و حتی ۶ اس یک مورد بسیار دوست داشتنی است. برای جزئیات بیشتر می توانید طول عمر این سه دستگاه را در تصویر بالا مقایسه کنید. همانطور که مشاهده می کنید، پیشرفت در زمینه باتری در آیفون SE نسبت به دو برادر خود بسیار خوب ارزیابی می شود.

نظر شما چیست؟ شما درباره طول عمر باتری آیفون SE چه فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.