۰

ایسوس از زنفون پگاسوس ۳ رونمایی کرد

بازدید 1009

خانواده زنفون ۳ ایسوس حالا به چهارمین عضو خود خوش‌آمد می‌گوید. این گوشی Zenfone Pegasus 3 نام دارد و در دسته گوشی‌های میان‌رده جای می‌گیرد. برخلاف سه عضو قبلی خانواده زنفون ۳ که صفحه نمایش آنها رزولوشن فول اچ‌دی داشت، زنفون پگاسوس ۳ صفحه نمایش ۵.۲ اینچی دارد که رزولوشن آن ۷۲۰p است و با یک شیشه خمیده ۲٫۵D پوشانده شده است.

gsmarena_001

این گوشی با اندروید مارشمالو و رابط کاربری ZenfUI 3.0 عرضه می‌شود و قلب تپنده آن پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز است. در کنار پردازنده آن ۲ و ۳ گیگابایت رم قرار گرفته است. درواقع مدلی که با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود ۲ گیگابایت رم و مدل ۳۲ گیگابایتی آن ۳ گیگابایت رم دارد.

در قسمت عقب گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.2 وظیفه عکاسی و فیلم‌برداری را برعهده دارد و در قسمت جلویی نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی با f/2.0 برای گرفتن عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است. باتری قدرتمند ۴۱۰۰ میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند و دو درگاه سیم‌کارت نیز درون آن تعبیه شده است. زنفون پگاسوس ۳ از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند؛ مدل ۱۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲۰۰ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی ۲۳۰ دلار در بازار چین به‌فروش می‌رسد اما از قیمت فروش آن در بازار جهانی اطلاعاتی منتشر نشده است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.