۰

اچ تی سی در سکوت خبری تلفن هوشمند دو سیم کارت دیزایر ۶۲۸ را در ویتنام معرفی کرد

بازدید 1058

از آغاز امسال اچ تی سی با ارائه محصولات مختلف از جمله جدیدترین پرچمدارش به نام اچ تی سی ۱۰ و همچنین تعدادی موبایل میان رده از سری دیزایر تلاش نمود تا تنوع بیشتری به تلفن های همراه تولیدی اش بدهد.

اگر خاطرتان باشد هفته گذشته، تلفن هوشمندی با نام دیزایر ۶۲۸ روی وبسایت رسمی اچ تی سی در ویتنام رویت گردید و برخی از اطلاعات آن منتشر شد. حالا شرکت تایوانی مورد بحث همان محصول را در سکوت خبری و به صورت رسمی روی همان وبسایت معرفی کرده که در ادامه اشاره ای به لیست امکاناتش خواهیم داشت.

دیزایر ۶۲۸ یک موبایل دو سیم کارتی است که البته قیمت و زمان عرضه اش هنوز هم اعلام نشده. دستگاه یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۹۴PPI دارد و چیپست هشت هسته ای نامعلومی با سرعت کلاک ۱٫۳ گیگاهرتز (احتمالا MT6753 محصول مدیاتک) برایش در نظر گرفته شده است.

۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه میکرو اس دی (تا ۲ ترابایت) دیگر امکانات دیزایر ۶۲۸ را می سازند. این موبایل میان رده یک دوربین ۱۳ مگاپسکلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و فاصله کانونی ۲۸ میلیمتر را در پنل پشتی اش جای داده که مد اچ دی آر و البته وضعیت های مختلف برای ویرایش عکس نیز برای آن در نظر گرفته شده است. برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی (با گشودگی دهانه لنز f/2.4) در دل این موبایل جای داده شده که قابلیت هایی چون گرفتن سلفی با استفاده از فرمان صوتی، عکاسی خودکار و تشخیص چهره را در خود دارد.

HTC-Desire-628_1-800x450

این تلفن هوشمند انرژی مورد نیازش را از باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی اش تامین می کند و بدنه آن ابعادی برابر با ۱۴۶٫۹ در ۷۰٫۹ در ۹٫۸ میلیمتر دارد و وزنش هم از ۱۴۲ گرم تجاوز نمی کند.

علاوه بر این، دیزایر ۶۲۸ از شبکه های ارتباطی ۴G LTE Cat.4، بلوتوث ۴٫۱ و وای فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n/ پشتیبانی می کند و نسخه ای از اندروید (احتمالا مارشملو) را در خود دارد که به جدیدترین ورژن از رابط کاربری اچ تی سی به نام Sense مزین گردیده است.

جالب است بدانید که برخلاف اچ تی سی ۱۰، دیزایر ۶۲۸ همان اسپیکرهای بوم ساوند محصولات قدیمی اچ تی سی با پیکره بندی سابق را دارد (دو اسپیکر استریوی بزرگ در قسمت جلویی). همانطور که گفته شد، هنوز حرفی از تاریخ عرضه و قیمت این موبایل به دست نیامده اما انتظار می رود که در وهله نخست به بازارهای ویتنام و چین عرضه گردد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.