۰

اطلاعات تکمیلی از تلویزیون‌های ال‌جی

بازدید 1104

b81adad198b6a1408087c20c64fb5878_XL

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار اخباری در مورد تلویزیون‌های هوشمندی بودیم که قرار بود ال‌جی در نمایشگاه CES 2014 معرفی کند. دقایقی پیش ال‌جی در جریان برگزاری کنفرانس خود اطلاعات تکمیلی در مورد تلویزیون‌های خود را از قبیل تاریخ ارائه و همچنین قیمت آن‌ها ارائه داد.

بهتر است ابتدا به سراغ بزرگترین تلویزیون‌تولید شده توسط ال‌جی یعنی تلویزیون خمیده‌ی ۱۰۵ اینچی ال‌سی‌دی برویم. این تلویزیون فوق عریض می‌توان نقش یک سینما را در خانه‌ی شما بازی کند. ال‌جی زمان خاصی را برای ارائه‌ی آن اعلام نکرد، اما این کمپانی قیمت آن را در حدود ۷۰,۰۰۰ دلار اعلام کرده است که با توجه به رزولوشن ۲,۱۲۰ در ۲,۱۶۰ آن دور از ذهن نیست.

اگر به دنبال نسل جدید تلویزیون‌های OLED‌ال‌جی باشید، اولین نمونه‌ی ارائه شده ، یک OLED خمیده‌ی ۷۷ اینچی است. این تلویزیون حاصل ترکیب بهترین فناوری ساخت پنل‌های نمایشی ال‌جی با الگوریتم پویای نمایش تصاویر است که یک محصول فوق‌العاده را تشکیل داده است. ال‌جی این تلویزیون را با قیمت خیره کننده‌ی ۲۹,۹۹۹ دلار در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد.

برای افرادی که همیشه علاقه به داشتن آخرین فناوری‌های موجود در خانه خود داشته و خمیده بودن تلویزیون اهمیت چندانی ندارد، ال‌جی OLED تخت خود را برای این افراد ارائه داده است. این تلویزیون با نام EA8800 قیمتی برابر با ۸,۹۹۹ دلار دارد و تا حدودی قابلیت خرید آن بالاتر از سایر محصولات تولیدی این کمپانی است که آن‌ها را معرفی کردیم.

مطمئنا مهم‌ترین بخش از کنفرانس ال‌جی که به تلویزیون‌های آن اختصاص داشت، مربوط به تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی است که به‌همراه WebOS عرضه خواهند شد.

ال‌جی WebOS را به‌منظور استفاده از آن در تلویزیون‌های هوشمند خود از HP خریداری کرد. ال‌جی با توسعه‌ی رابط کاربری ساده‌تر برای تسهیل برقراری ارتباط با کاربر درصدد تبدیل محصول خود به یکی از قوی‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. WebOS با قابلیت چند وظیفه‌گی به‌منظور استفاده از اپلیکیشن‌ها و همچنین پخش تلویزیون بصورت همزمان توسعه داده شده است. این اولین محصول ال‌جی است که قابلیت پشتیبانی از استاندارهای HTML را دارا است که می‌تواند برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن بسیاری را به سوی خود جلب کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.