۰

آلکاتل از یک دوربین ۳۶۰ درجه بدون باتری و بلوتوث پرده برداشت

بازدید 1203

آلکاتل در کنار رقبا به رونمایی از محصولات خود در نمایشگاه IFA ادامه می دهد و پس از هدست مستقل واقعیت افزوده، حالا محصولی به نام Alcatel 360 Camera را به کاربران معرفی کرده است.

https-_blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_197298_mashable_IFA2016_alcatel_11-w600

همانطور که از نامش هم بر می آید، محصول تازه یک دوربین ۳۶۰ درجه به حساب می آید، اما باید بدانید دوربین آلکاتل بر خلاف مدل های مشابه ساخت سامسونگ یا ال جی، از باتری و بلوتوث برخوردار نیست؛ چرا که با کابل به درگاه Micro-USB تلفن هوشمند متصل می شود.

البته باید توجه داشته باشید که این محصول در حال حاضر تنها با تلفن های هوشمند همین سازنده از جمله Idol, Idol 4S و Pop 4S کار می کند، اما شرکت فرانسوی در آینده نرم افزار مورد نیاز آن را عرضه می کند تا استفاده از این دوبین ۳۶۰ درجه با تمام تلفن های هوشمند اندرویدی ممکن باشد.

هرچند سازنده اعتقاد دارد عدم وجود باتری و اتصال بلوتوث استفاده از دوربین را ساده تر می کند، اما همین خصوصیت از طرف دیگر باعث شده تصویربرداری با ۳۶۰ Camera با یک دست ممکن نباشد چه که لازم است دوربین را با کابل به تلفن هوشمند متصل کرده و هر دو را در دست بگیرید.

سازنده در مورد طول کابل محصول هم هنوز تصمیم نهایی را نگرفته، اما حداقل می دانیم که دستگاه در ۲ نسخه عرضه خواهد شد، یکی با طراحی مستطیل شکل و مدل دیگر که کروی است و از لنز ۲۱۰ درجه ای فیش آی بهره می برد.در پایان لازم است اشاره کنیم که عرضه ی Alcatel 360 Camera از سه ماهه ی آخر سال ۲۰۱۶ میلادی و با قیمت حدود ۹۹ تا ۱۰۹ دلار آغاز خواهد شد، اما این رقم لوازم جانبی دستگاه از جمله سه پایه را شامل نمی شود و چنین مواردی به شکل جداگانه به فروش خواهند رسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.