۰

آلکاتل از تلفن هوشمند اقتصادی SHINE LITE رونمایی کرد

بازدید 1936

آلکاتل به هیچ وجه دوست نداشته تا رویداد بزرگی همچون IFA را برای نمایش محصولات جدید خود از دست بدهد، به همین خاطر با دست پر به برلین آمده و از امروز رونمایی از جدیدترین محصولات خود در حوزه تکنولوژی را آغاز نموده است.

با وجود آنکه هنوز چندین ساعت به شروع کنفرانس خبری آلکاتل زمان باقی مانده، اما کمپانی تصمیم گرفته تا زودتر از برگزاری این رویداد از اسمارت فون اندرویدی SHINE LITE خود پرده برداری کند.

همانطور که از نامش پیداست، آلکاتل ظاهر SHINE LITE را طوری طراحی کرده که به راحتی در ذهن ماندگار شود. کمپانی یادشده با غرور و افتخار SHINE LITE را تلفن هوشمندی می داند که علیرغم داشتن ظاهری شیک و عالی، دارای قیمتی مناسب و رقابتی هم هست.

آلکاتل از ترکیب شیشه و فلز در طراحی بدنه SHINE LITE استفاده کرده، که البته بخش فلزی فقط کناره های دستگاه را در بر گرفته و قسمت جلو و پشت دستگاه تماما توسط شیشه ۲٫۵D پوشانده شده است.

از منظر سخت افزاری، SHINE LITE از یک نمایشگر IPS پنج اینچی اچ دی (۷۲۰p) بهره برده و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دارای فلش دوگانه در عقب و یک دوربین پنج مگاپیکسلی سلفی در جلوی دستگاه برخوردار است. گفتنی است که آلکاتل یک فلش LED دیگر هم برای دوربین جلوی دستگاه در نظر گرفته تا سلفی های با کیفیت تری با آن بگیرید.

اما شاید مهم ترین ویژگی SHINE LITE که آن را به اسمارت فون خاصی تبدیل کرده، قیمت بسیار ارزان و رقابتی اش باشد. این گجت هوشمند که از حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه نیز برخوردار است، با قیمت ۱۹۹ یورو و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید.

همچنین آلکاتل تأیید کرده که عرضه SHINE LITE به بازار را از همین ماه و در اروپا، آسیا و آمریکا آغاز می کند. در ادامه تصاویری از این تلفن هوشمند را مشاهده می کنید:

1-w600-1 2-w600 4-w600

برچسب‌ها:, , , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.