۰

آرکاس از دو سری Power و Cobalt برای گوشی هوشمند رونمایی کرد

بازدید 1263

آرکاس امروز در نمایشگاه CES از دو سری جدید را برای گوشی هوشمند خود معرفی کرد. در سری Power بر روی طول عمر بالای باتری و در گوشی‌های سری Cobalt بر روی رنگ‌بندی متنوع تمرکز شده است.

ab4f554601aec8f4616a294240008d21_XL

آرکاس کمپانی نام آشنای فرانسوی در نمایشگاه CES امسال نیز حضور یافته و محصولات جدید خود را به نمایش در آورده است. این کمپانی امروز دو سری جدید را با عنوان‌های Cobalt و Power برای گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرده است.

گوشی Archos 40 Power

گوشی Archos 40 Power به صفحه نمایش ۴ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده‌ی Spreadtrum SC7731C مجهز شده است که دارای ۴ هسته‌ی مبتنی بر معماری Cortex-A7 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم است. این گوشی‌ پایین رده همچنین دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم با پشتیبانی از درگاه microSD است.

این گوشی دارای دوربین ۵ مگاپیکسل با فلاش LED در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو است. این گوشی از شبکه‌ی ۲G و ۳G پشتیبانی می‌کند و شبکه‌ی وای فای آن نیز ۸۰۲٫۱۱ b/g/n است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اندروید ۵.۱ و باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی  است. از مشخصات سخت‌افزاری رده پایین این گوشی، انتظار قیمت بالایی نمی‌رود و آرکاس نیز قیمت ۵۰ یورو را برای آن در نظر گرفته است.

گوشی Archos 50 Power نیز از صفحه نمایش ۵ اینچ با پردازنده‌ی Mediatek MT6735، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره می‌برد. این گوشی برخلاف Archos 40 از شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

اما آرکاس برای این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته و قیمت آن را نیز ۱۲۹ یورو تعیین کرده است.

Archos 50 Cobalt

گوشی دیگری که آرکاس به نمایشگاه CES 2016 آورده، آرکاس ۵۰ کوبالت است. این گوشی در رنگ‌های متنوع و با قیمت ۹۹ یورو عرضه می‌شود. گوشی ۵۰ Cobalt دارای صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p است و از اتصال ۴G پشتیبانی می‌کند. این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت به همراه فلاش LED دارد و باتری آن نیز  ۲٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

archos 50cobalt c2701

گوشی بعدی Archos 55 Cobalt+ است که از صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن HD، پردازنده‌ی Mediatek 6535 و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت است.

این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و قیمت آن ۱۴۹ یورو است.

گوشی‌های جدید آرکاس در ماه آپریل روانه‌ی بازار می‌شوند.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.