۰

bugatti هشت مدل از نسخه ویژه اتومبیل رکورددار جهان را تولید کرد

بازدید 1202

bugattigrandsportworldrecordcar-7

بوگاتی نسخه محدود ویرون ۱۶٫۴ ویتس گرند اسپرت را معرفی کرد. به عنوان سریع ترین اتومبیل (روباز) جهان با سرعت ۲۵۴ مایل در ساعت (۴۰۸٫۸۴ km/h) که گوشه ای از داستان را بیان می کند، این یک نام موثر برای یک اتومبیل است. فقط هشت مولتی میلیونر خوش شانس می توانند از این مدل استفاده کنند.

bugattigrandsportworldrecordcar-4

bugattigrandsportworldrecordcar-5

حالا که تمام غوغاهای رکورد جهانی تمام شده است (در حال حاضر)، بوگاتی می تواند به بهترین کارش برگردد یعنی راه اندازی نسخه های تغییر یافته ویرون در مهمترین نمایشگاه اتومبیل جهان. بوگاتی برای تاثیر گذاری در این نمایشگاه چینی به دقت برنامه ریزی کرده بود برای مثال با دعوت از آنتونی لیو، راننده چینی، برای راندن این ماشین برای ثبت رکوردی مبتنی بر تاییدیه TÜV درست قبل از نمایش اولیه ماشین در بزرگترین نمایشگاه اتومبیل چین.

548

دکتر ولفگانگ شرایبر، رئیس بوگاتی توضیح داد: “چین یکی از مهم ترین بازارها در استراتژی بوگاتی برای آینده است و هدف ما رشد در اینجا است که با ثبات و پایدار خواهد بود.”اتومبیل Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse هیچ افزایش قدرت یا تنظیم تعلیقی را با تکیه بر موتور نیرومند چهارتوربوی ۸ لیتری W16 با ۱,۱۸۳ اسب بخار، شاسی های مسابقه ای و ساختمان کربنی دریافت نمی کند. بعد از زیر سوال قرار گرفتن رکورد جهانی ویرون سوپر اسپرت آن، بوگاتی به این فکر بود که ویتس مورد استفاده در رکورد جهانی، هیچ تکنولوژی اصلاحاتی نداشته باشد.

تفاوت بین ویتس و نسخه رکورد جهانی آن، کاملا سطحی است، بنابراین در این مدل نیز رنگ نارنجی در نمای کربنی سیاه رنگ دیده می شود. رنگ نارنجی را می توان در بخش های کلیدی از نمای بیرونی، از جمله قسمت های جلو، رینگ ها، اطراف پنجره و سطح زیرین دید.جای تعجب نیست، که تم مشکی نارنجی تا درون کابین ادامه داشته باشد، جایی که صندلی های با چرم نارنجی در طراحی های مشکی رنگ وجود دارند. کربن در طراحی داخلی نیز با پوشاندن بالای فرمان، درب ها، مرکز گسترش کنسول، لبه های کنسول آیپد، تودوزی کمربند ایمنی و لوگوی EB در پانل چرمی، قابل مشاهده است.

بوگاتی هر مدل WRC را با قیمت ۱٫۹۹ میلیون یورو (۲٫۶ میلیون دلار آمریکا) به علاوه مالیات به فروش خواهد رسانید. با توجه به Autoweek، هر هشت مدل رزرو شده اند.

منبع : gizmodo

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.