۰

ورود گوگل به دنیای کودکان با خرید اپلیکیشن Toontastic

بازدید 1090

xGOOGLE-LPT-w600.jpg.pagespeed.ic.nvG-YLAeti

فراگیر شدن تبلت و موبایل در طول سالیان گذشته، توانست به خلق کسب و کارهایی جدید کمک نماید. کسب و کارهایی که ساختاری متفاوت نسبت به گذشته دارند و با برنامه ریزی خود قصد دارند توسط گجت ها به خیل زیادی از کاربران دست پیدا کنند.

یکی از این کسب و کار ها، ساخت اپلیکیشن هایی مخصوص کودکان است. Launchpad Toys یکی از موفق ترین شرکت هایی است که در چند سال گذشته سرمایه گذاری بسیاری را در این حوزه انجام داده و موفقیت های چشمگیری را به دست آورده است.

این شرکت هم اکنون چند اپلیکیشن را در مجموعه خود دارد که از معروف ترین ها آن ها می توان به Toontastic اشاره کرد. Toontastic برنامه ای است که به کودکان اجازه می دهد شخصیت های کارتونی مورد نظر خود را طراحی کنند و از آن ها در داستانی که دوست دارند، استفاده نمایند.

هرچند Launchpad Toys یک شرکت نسبتا کوچک به شمار می رود، اما موفقیت آن در حوزه خود به حدی بوده که گوگل نسبت به خرید آن اقدام کرده است. بر اساس خبری که دیروز منتشر شد، گوگل این شرکت و کلیه اپلیکیشن های متعلق به آن را با رقمی نامشخص، خریداری کرده است.

گوگل مدتی می شود که تمرکز خود را بر روی قشر کودکان قرار داده و در نظر دارد خدمات ویژه ای را برای این کاربران کم سن و سال ارائه دهد. پیش از این اعلام شده بود که این غول دنیای تکنولوژی در نظر دارد تا نسخه ای ویژه از یوتوب را برای کودکان ارائه نماید

همچنین بد نیست اشاره کنیم که گوگل در اولین اقدام خود پس از خرید Launchpad Toys، اپلیکیشن Toontastic را به حالت رایگان درآورده است. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای آیپد ارائه شده است، اما بی شک در ماه های آتی نسخه اندروید آن نیز به بازار خواهد آمد.

به نظر شما توجه به کودکان چه مزیتی می تواند برای گوگل داشته باشد؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.