۰

اطلاعات دوربین DSLR جدید کانن موسوم به ۵DS لو رفت

بازدید 1221

احتمال می رود شرکت کانن قصد داشته باشد تا در هفته آینده یک دوربین DSLR جدید را رونمایی کند و بر همین اساس سایت CanonRumors اطلاعاتی تازه را در رابطه با این محصول جدید کمپانی ژاپنی مورد بحث منتشر کرده است.

xcanon-5ds-011-630x420.jpg.pagespeed.ic.cjgvfHqWc8

مدل جدید که گفته می شود نام ۵DS را یدک خواهد کشید (این مدل دارای یک نمونه ی مشابه با عنوان ۵DS R نیز خواهد بود که در آن فیلتر پایین گذر یا low pass که در اصطلاح به آن فیلتر anti-aliasing نیز گفته می شود حذف شده و از همین رو استفاده از آن برای عکاسان منظره مناسب تر محسوب می گردد) به سنسور فول فریم ۵۰.۶ مگاپیکسلی، پردازشگر dual DIGIC6 و ایزو ۱۰۰-۶۴۰۰ مجهز شده است.

هر چند این رنج ISO بسیار محدود کننده به نظر  می رسد، اما هدف اصلی از ارائه ی این دوربین جذب عکاسانی بوده که دقت در ثبت رنگ ها برای آنها اهمیت قابل توجهی دارد و لذا برخی از توانایی های عکاسی در نور کم قربانی شده اند.

همچنین اخبار منتشره از جانب CanonRumors حکایت از این دارند که کانن ۵DS از سیستم فوکوس خودکار ۶۱ نقطه ای مشابه آنچه که پیش تر در مدل های ۵D Mark III و ۱D X ارائه شده بهره می برد. دوربین مذکور امکان عکاسی پیوسته با نرخ ۵ فریم بر ثانیه و تهیه ویدئوهای Time-lapse را داشته و تکنولوژی anti-flicker را نیز با خود به همراه دارد. در طراحی بدنه آن نیز نوعی آلیاژ منیزیوم به کار گرفته شده تا ضمن بالا رفتن مقاومت کلی دوربین از تجهیزات داخلیش در مقابل گردو غبار و باران محافظت به عمل آید.

کانن همچنین در دوربین جدید خود آرایه ای بسیار قوی از فیلترهای رنگی را ارائه کرده که باعث گشته ثبت تصاویر بدون نویز با نور اندک تا حدی دشوار شود، اما این امر سبب خواهد شد تا دقت رنگی عکس های گرفته شده به مراتب بالاتر روند.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.