۰

گرانترین گوشی ها و لوازم جانبی موبایل در بازار

بازدید 873

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که گوشه ای نشسته و در این اندوه گرفتارید که با اسکناس های اضافه خود چه کنید و در عین حال به گوشی موبایل و لوازم جانبی آن هم علاقه مندید، شاید برای تنوع و تفریح بد نباشد نگاهی به لیست ما که در ادامه می آید داشته باشید. مطالعه قیمت این گوشی را به دوستانی که حقوق کارمندی می گیرند پیشنهاد نمی کنیم چون این اعداد باعث افزایش تپش قلب در این افراد و خدای نکرده مشکلات حادی قلبی و عروقی می شود. از ما گفتن بودن نگید ما نگفتیم!

6503b8bba24ac83ccad201b1abf0e501_L

ساختار زیبایی که در ادامه می بینید نامش Dream Watch IV iPhone 4S case است. یک جور قاب ساعت دار برای آیفون ۴S که کلمه “رویایی” ابتدای نامش با ماهیت و از همه مهمتر قیمت آن رابطه مستقیم دارد. این قاب که از تیتانیوم شکل گرفته در میان خود ساعتی با صفحه آبی رنگ تیتانیومی دارد که سطح آن با ستاره هایی از جنس الماس و طلای سفید تزیین شده است. برای محافظت از این قاب یک قاب دیگر (!) هم از جنس تیتانیوم روی آن قرار می گیرد. قیمت؟! ۱۹۳,۰۰۰ دلار ناقابل!

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

نام این گوشی هوشمند Gresso Radical titanium است. چیپ ۴ هسته ای و ۱٫۲ گیگاهرتزی آن به همراه اندروید ماقبل تاریخ ۴٫۱٫۲ جذابیت چندانی ایجاد نمی کند. جاذبه اصلی در بدنه تیتانیومی آن است که از یک بلوک تیتانیومی و به شکلی یکپارچه ساخته می شود. فرایند تولید کمی دشوار بوده و شامل ۹ ساعت ماشینکاری و ۴ ساعت پالیش با دست می شود. بخش پشتی آن با Gorilla Glass پوشانده شده و به قیمت ۱۸۰۰ دلار فروخته می شود.

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

این دو گوشی محصولی دست ساز از سوییس بوده و در دو مدل Night و Insane عرضه می شود. مدل Night بر روی خود ۴۰۰ قطعه زمرد به وزن ۳ قیراط دارد که با طلای ۱۸ قیراطی احاطه شده است. مدل Insane هم با ۴٫۵ قیراط زمرد، طلای سفید ۱۸ قیراطی و ۱۲٫۵ قیراط الماس ۲۴۴,۰۰۰ دلار ناقابل قیمت خورده است.

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

هر گوشی از این مجموعه ۱۰ عددی از آیفون ۵ به نام Adamas and Aurora مبلغی مابین ۵۶,۰۰۰ تا ۱۰۶,۰۰۰ دلار قیمت دارند و بیشتر سطح آن با الماس پوشانده شده است. اگر یکی از اینها را سفارش دهید، گوشی خود را درب منزل و در حالی که با یک خودروی زره پوش حمل می شود دریافت می کنید!

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

این مجموعه ۵۰ عددی از آیفون ۵ توسط مجموعه مد Givori’ s Charlotte در ایتالیا ساخته شده و بدنه ای از پوست تمساح رنگ شده با تزیین طلای ۱۹ قیراطی و الماس به آن قیمتی در حدود ۱۲,۰۰۰ دلار می دهد.

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

آنچه می بینیم دو قاب آیفون به نام های اژدها و عنکبوت است که بر روی خود یاقوت سرخ و کبود، زمرد و الماس را در هم آمیخته تا یک اثر هنری شکل گیرد. ساخت هر یک از آین قاب ها که جای گردنبند هم کاربر دارند، ۱۶ ماه زمان می برد. مدل اژدها از ۲۲۰۰ قطعه الماس به وزن ۳۲ قیراط شکل گرفته و مدل عنکبوت روی خود ۲۸۰۰ قطعه الماس به وزن ۳۸ قیراط دارد. این همه زحمت و ظرافت ۸۸۰,۰۰۰ دلار می ارزد.

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

این عزیز میلیون دلاری ماحصل زحمات ۷ ماهه جواهر سازی Alchemist London و سر جمع تنها دو عدد از آنها (هر کدام ۷ ماه) وجود خواهد داشت. قاب پشتی این آیفون با طلای ۲۴ قیراطی ساخته شده و ۷۰۰ قطعه الماس در ساخت آن به کار رفته که ۵۰ عدد آن لوگوی اپل را شکل داده اند. قیمت هم همانطور که گفتیم، یک میلیون دلار!

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

اگر با هیچ یک از گوشی های بالا ارتباط بر قرار نکردید و هنوز در پی تجملات بیشتری هستید، شاید FALCON پاسخ شما باشد. یک عدد آیفون ۶ با فضای داخلی ۱۲۸ گیگابایت که شما را از فناوری روز بهره مند می سازد و با الماس درشت و صورتی رنگش حس زیبایی شناسی شما را به اوج می برد. برای دلارهای اضافی هم ۴۸ میلیون دلار بایستی کافی باشد. خوشبختانه امکان انتخاب در رنگ بندی های متنوع هم موجود بوده و می توانید الماس نارنجی به مبلغ ۴۲ میلیون دلار و یا مدل آبی رنگ ۳۲٫۵ میلیون دلاری را برگزینید. به شخصه و نه به خاطر قیمت(!) با مدل آبی بهتر ارتباط برقرار می کنم.

گوشی و تجهیزات میلیون دلاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.