۰

اطلاعات جامع مربوط به سلامت با لباس هوشمند Hexoskin

بازدید 1038

hexoskinlead

بسیاری از افرد دنیای گجت‌های پوشیدنی را با ساعت‌های هوشمند، دستبندهای هوشمند یا عینک‌های هوشمند می‌شناسند؛ ولی شاید جالب باشد که بدانیم کم‌کم لباس‌های هوشمند هم از راه می‌رسند و هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد رقابت بین شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری در مورد لباس‌های هوشمند باشیم.به تازگی استارت‌آپ کانادایی Hexoskin لباسی را برای کسانی که بطور مرتب ورزش می‌کنند تهیه کرده است. این لباس مجهز به سنسورهایی است که قادرند تا در هر دقیقه بیش از ۴۲٫۰۰۰ نکته را در مورد شما به ثبت برسانند.

این لباس اطلاعات آماری مختلفی را در هنگام تمرین شما جمع‌آوری می‌کند علاوه بر این فعالیت‌های روزانه  مانند خواب شما را نیز ثبت می‌کند.

این لباس هوشمند ضربان قلب شما را ثبت کرده و اطلاعات مربوط به فعالیت الکتریکی قلب (ECG) را نیز با دقت بالایی بصورت لحظه‌ای ارائه می‌دهد. نرخ تنفس معیار دیگری است که توسط این لباس هوشمند نمایش داده می‌شود به کمک این قابلیت ورزشکار می‌تواند با کنترل میزان تنفس خود بازدهی تمرین خود را بیشتر کرده و از میزان استرس خود بکاهد.

ECG and Breathing large

Hexoskin میزان ضربان قلب شما را در هنگامی که از فعالیت‌های پر فشار روزانه فاصله گرفته‌اید و در حال استراحت و خواب هستید نیز اندازه می‌گیرد. همچنین این لباس قدم‌های برداشته شده، سرعت پیاده‌روی و شدت فعالیتهای شما را ثبت می‌کند.

با دانلود نرم‌افزار اندروید یا iOS این لباس هوشمند می‌توانید اطلاعات ذکر شده در بالا را بطور لحظه‌ای روی گوشی هوشمند خود مشاهده نمایید.

Report large

باتری این لباس هوشمند نیز در حالتی که تمرینات مختلفی انجام دهید بیش از ۱۴ ساعت ماندگاری دارد. در حال حاضر این لباس فقط در آمریکا قابل خریداری است و قیمت ۳۹۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. نظر شما در مورد این لباس هوشمند چیست؟

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.