۰

گلکسی نوت ۴ با قابلیت LTE-A معرفی شد

بازدید 1016

روز گذشته، سامسونگ رسما از مدل جدیدی از فبلت گلکسی نوت ۴، پرده برداری نمود. مدل فعلی این فبلت از LTE به همراه نسل خدمات مخابراتی مبتنی بر باند دو گانه پشتیبانی می کند و سرعت دسترسی به دیتای آن تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می رسد.

hero2

در نسل جدید، این محصول قابلیت ترکیب سه باند را داشته و سرعت دانلود آن تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه ارتقا پیدا کرده است. اگرچه این سرعت در LTE نوع ۶ دسته بندی می شود، نوع جدید محصول سامسونگ از LTE نوع ۹ استفاده نموده و سرعت دانلودش نیز از لحاظ تئوری می تواند ۴۵۰ مگابیت در ثانیه برسد، هرچند چنین سرعت هایی تا سال آینده ارائه نخواهند شد.

با داشتن سرعتی مانند ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه، دانلود یک فیلم با حجم ۷۰۰ مگابایت در ۱۹ ثانیه انجام می شود. بارگذاری ۱۰ قطعه ی آهنگ یا ۴۰ مگابایت تنها یک ثانیه زمان خواهد برد. برای استفاده از چنین سرویسی نیاز دارید تا سرویس دهنده ای داشته باشید که خدمات LTE را مبتنی بر باند سه گانه نیز عرضه کند. این نسل از LTE با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه، ۴ بار سریع تر از سرویس های LTE معمولیست.

در خصوص زمان عرضه و یا قیمت  Samsung Galaxy Note 4 LTE-A که با کد SM-N916S شناخته می شود، هیچ سخنی به میان نیامده و احتمال ارئه این محصول نیز در اوایل سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده بسیار کم به نظر میرسد. زمانی که سامسونگ Galaxy S5 LTE-A را رونمایی کرد، به شکل شفاف عنوان نمود که این مدل صرفا در کره ی جنوبی عرضه خواهد شد.

gsmarena_001

ناگفته نماند که بر اساس بنچمارک لو رفته، این طور به نظر می رسد که این محصول، از چیپست ۶۴ بیت Snapdragon 810 استفاده می کند. البته سامسونگ هنوز به شکل رسمی در این خصوص نظری نداده است. سایر خصوصیات دستگاه در بنچمارک لو رفته با نسخه ی پیشین، تفاوتی ندارند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.