۰

موجودی موتو ۳۶۰ در کمتر از ۳ ساعت پایان یافت: فروش فوق‌العاده ساعت هوشمند موتورولا

بازدید 1537

موجودی موتو 360 در کمتر از ۳ ساعت پایان یافت  فروش فوق‌العاده ساعت هوشمند موتورولا

موتورولا دیروز ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را معرفی و عرضه آن را رسما آغاز کرد. ایالات متحده یکی از اولین کشور‌هایی است که میزبان موتو ۳۶۰ بود و حالا تنها پس از ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه پس از عرضه، تمام موجودی موتورولا تمام شده است. در حالی که Best Buy و Google Play علاوه بر سایت موتورولا مشغول فروش آنلاین این ساعت هوشمند بودند، اما آن‌ها نیز اکنون پیغام «اتمام موجودی» را نمایش می‌دهند.

NaturalMetalBlackLeather 600 0000

در سایت Motorola.com گفته شده: «متاسفانه، اخیرا فروش موتو ۳۶۰ به پایان رسیده است» و این کمپانی نیز این موضوع را تایید کرده است. موتورولا نمی‌گوید که تا کنون چه تعداد از این محصول عرضه داشته اما گفته در دسترس قرارگیری دوباره آن ممکن است بخاطر تقاضای بالا محدود باشد. پنهان‌کاری موتورولا درباره میزان عرضه موتو ۳۶۰ و به فروش رسیدن تمام موجودی آن، کمی موضوع استقبال از این ساعت را مبهم می‌کند اما با این حال مشخص است که موتو ۳۶۰ یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند ساخته شده تاکنون به حساب می‌آید و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

moto 360 out of stock-730x410

اگر علاقه دارید این ساعت جذاب و زیبا را از آن خود کنید و برای رسیدن به آن ۲۵۰ دلار را خرج کنید، سایت موتورولا امکانی را فراهم کرده که به محض در دسترس قرارگیری دوباره، به شما اطلاع رسانی شود. تنها لازم است به این آدرس مراجعه کنید و بر روی لینک «Notify me» کلیک کنید و سپس ایمیل خود را وارد کنید.  همچنین BestBuy موجودی دوباره موتو ۳۶۰ خود را برای ۲۳ شهریور ماه اعلام کرده، که البته باز هم مشخص نیست تا چه تعداد موتو ۳۶۰ در آن زمان در این فروشگاه موجود خواهد داشت.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.