۰

معرفی لپ تاپ Dell Inspiron 15z

بازدید 1168

شرکت دل یا DELL سال هاست که در حال تولید سیستم های دیجیتالی لپ تاپ و نوت بوک هایی است که توانسته رتبه خود را خوب در بازار حفظ کند. جالب است که بسیاری از ایرانی ها هم بدین سیستم ها وفادارند و هر بار برای ارتقای سیستم های خود محصولی دیگر از دل را انتخاب می کنند. اما امروز در بین بازدید و دیدن هایی که از سایت های تکنولوژی داشتیم به محصولی جدید از دل برخورد کردیم که چیزی جز Dell Inspiron 15z نبود! خوب بود که شما هم از این سیستم اطلاعاتی کسب کنی! شاید نیاز بعدی شما دقیقا همین سیستم مرتفع کند!

Dell Inspiron 15z

معرفی و مزایای Dell Inspiron 15z

لپ تاپ Dell Inspiron 15z یکی از لپ تاپ هایی است که از مشخصه های لمسی برخوردار است و این باعث شده است که بتوان ویندوز ۸ را روی آن نصب کرد و به خوبی از قابلیت های آن استفاده کرد. اگر به دنبال تبلت های ویندوز ۸ ای می گردید می توانید بررسی و مقایسه پایگاه مای تچ را از مقاله ای با عنوان بررسی تبلت ها برای پشتیبانی از ویندوز ۸! مشاهده کنید.

Dell Inspiron 15z

خریداران و معرفی کنندگان یکی از مزایای این سیستم را صفحه نمایش گسترده و وسیع  آن و پشتیبانی از قابلیت لمسی معرفی کرده اند. این سیستم یک سیستم همه کاربری است یعنی حتی اگر شما بخواهید برای صدا و موسیقی هم از آن استفاده کنید می توانید روی کیفیت صدای آن حساب کنید. سیستم Lenovo IdeaPad Yoga 2 هم یکی از بهترین سیستم هایی است که تا کنون در این وب گاه معرفی شده است.

Dell Inspiron 15z

برای ارتباطات تصویری هم یک وب کم HD در این سیستم تعبیه شده که می تواند شما را با بهترین کیفیت در خور این سیستم نمایش دهد! سیستم پلیر آن هم یک DVD پلیر قابل رایت مجدد است. اگر این مزایا تا کنون توانسته به شما امکان یک انتخاب خوب را بدهد می توانید این بار با در نظر گرفتن نقطه ضعف ها در انتخاب خود بیشتر دقت کنید. اگر می خواهید این سیستم را با سایر محصولات دل مقایسه کنید Dell XPS 11 هم لپ تاپ قابلی است!

Dell Inspiron 15z

نقاط ضعف Dell Inspiron 15z

این سیستم دارای عملکرد کندی است! یعنی اگر شما نیاز به اجرای برنامه های خوش عملکرد و تند و تیز دارید باید کمی در مورد خرید این سیستم تردید کنید. از طرفی طول عمر باطری این سیستم هم خیلی ضعیف است و برای حمل کردن هم سنگین وزن است! توصیه می کنیم این سیستم را با محصول جالب سامسونگ یعنی Ativ Book 9 Plus هم مقایسه کنید

Dell Inspiron 15z

نگاه کلی

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد این سیستم در واقع برای کسانی که به دنبال یک سیستم تاچ هستند تا از ویندوز ۸ استفاده کنند مناسب است اما تمام مزایای اولیه ای مذکور تحت تاثیر وزن و باطری آن قرار می گیرد.

توضیحات دل در مورد این سیستم

تمام محتویات صوتی و تصویری تان را با خود با این سیستم به همر جا ببرید!

Dell Inspiron 15z

شاید این توضیح دل بیانگر این باشد که بهترین استفاده ها را می توان برای سرویس های صوتی و تصویری آن در نظر گرفت

مشخصات کلی Dell Inspiron 15z

این سیستم از یک پردازنده Intel i5-3317U بهره برده که سرعت عملکرد آن ۱۷۰۰٫۰ مگاهرتز گزارش شده است. از نظر اندازه نمایشگر هم باید بگوییم این سیستم از یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی بهره مند است. نمایشگر از یک LCD براق به همراه نور پس زمینه ال ای دی بهره مند است.

Dell Inspiron 15z

البته خوشبختانه صفحه نمایش یک نمایشگر چند لمسی است که عملکرد را بهتر کرده است. اگر نسبت ابعاد این سیستم ملاک انتخاب شماست باید بدانید که این رقم ۱۶:۹ می باشد. کیفیت و رزلوشن هم ۱۳۶۶ در  ۷۶۸ پیکسل می باشد. از نظر گرافیکی نیز این یک سیستم ادغام شده است و ازچیپ ست گرافیکی Intel HD Graphics 4000 بهره می برد.

حافظه داخلی سیستم شامل یک حافظه ۵۰۰ گیگابایتی است. کد این سیستم برای شناسایی کلی ۸۸۴۱۱۶۱۰۶۶۰۹ می باشد که می توانید برای جستجوی بهتر میان محصولات دل از آن استفاده کنید. این لپ تاپ دارای پورت های HDMI  و USB 3.0 می باشد و از بلوتوث و وایرلس نیز پشتیبانی می کند.

Dell Inspiron 15z

سیستم صوتی این لپ تاپ استریو است و از کارت حافظه SD هم پشتیبانی می کند. سیستم عامل معروف این لپ تاپ Microsoft Windows 8 است . در پس زمینه کیبرد شما نور را مشاهده می کنید و از میکروفن و وب کم هم به طور داخلی در این سیستم استفاده شده است و برای صحبت کردن نیاز به میکروفون ندارید. این سیستم یک سیستم همه کاره است که طول عمر باطری آن ۳:۲۲ می باشد که بسیار کم است. مدت زمان روشن شدن و راه اندازی حدود ۱۵٫۷   ثانیه طول می کشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.