۰

معرفی بهترین بازی های کریپتویی و بلاکچینی

بازدید 2538

کسب درآمد از طریق بازی کردن تقریبا رویای هر گیمری است. برای مثال اولین بار که این مفهوم در ایران به وجود آمد، خیلی از افراد سعی می‌کردند با انجام بازی کلش آف کلنز و سپس فروش اکانت آن به درآمد برسند. البته تب این بازی پس از مدتی خوابید و خیلی‌ها با وجود تلاش فراوان هم نتوانستند از این روش درآمد خاصی کسب کنند.یک روش دیگر برای کسب درآمد که بیشتر گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند، تولید محتوا و استریم آنلاین است. در این روش با انتشار ویدیوهای جذاب از روند بازی در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب، به ازای دقایقی که ویدیوهای آن‌ها دیده می‌شوند از یوتیوب پول می‌گیرند.

اما روشی که اخیرا خیلی محبوب شده است بازی های بلاک چینی هستند. در این بازی‌ها آیتم‌های داخل بازی مثل Skin، سلاح‌ها و ابزارهای مختلف به صورت NFT عرضه می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را خرید و فروش کنید. برخی بازی‌ها مثل Axie Infinity هم در ازای بازی کردن به شما پول می‌دهند.بازی های کریپتویی: بازی‌های بازی کن و پولدارشو (Play2Earn)، متعلق به صنعت گیم‌فای (GameFi) که به سرعت در حال رشد هستند، تأثیر قابل توجهی در عرصه رمزارزها برجای گذاشته‌اند. در این سیستم، به بازیکنان اجازه داده شده تا کنترل دارایی‌های خود درون بازی را در اختیار بگیرند، که این امر فرصت کسب درآمد را برای آن‌ها ایجاد کرده است. روز به روز بر تعداد چنین بازی‌هایی اضافه می‌شود، و بیشتر آن‌ها با رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار هستند. تعدادی از این بازی‌ها هنوز در دست توسعه هستند، در حالی که برخی نسخه‌های آلفا و بتا خود را به صورت عمومی در دسترس قرار داده‌اند.

به لطف طراحی و عرضه چنین بازی‌هایی توسط توسعه‌دهندگان برای گیمرهای موبایل، صنعت بازی‌های بلاک چین وارد بازار جدیدی شده که پتانسیل عظیمی برای کسب درآمد دارد. به طور تقریبی بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد افرادی که از فناوری بلاک‌چین و بازی‌های بلاکچینی استفاده می‌کنند،

 

بازی اکسی اینفینیت (Axie Infinity)

آکسی اینفینیتی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و دو توکن با نام‌های AXS و SLP دارد.

بازی اکسی اینفینیتی طراحی شده توسط توسعه‌دهندگان فیلیپینی به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی های کریپتویی و Play2Earn، زندگی بسیاری از مردم را در سراسر جهان تغییر داده است. امروزه بازیکنان سراسر جهان پس از ترخیص از محل کار تمام وقت خود برای کسب درآمد وی این بازی می‌گذارند.  تمرکز بازی در جمع‌آوری، پرورش و مبارزه با هیولا، در حالت بازیکن در مقابل محیط زیست (PvE) یا بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) است.

بازیکنان در قالب اکسی اینفینیتی شاردز (Axie Infinity Shards) و اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potions) پاداش دریافت می‌کنند. به طوری که، امکان خرید و فروش دارایی و هیولاها در بازار داخلی اکسی اینفینیتی یونیورس (universe Axie Infinity) فراهم است. این بازی مستلزم آن است که بازیکنان حداقل سه محور داشته باشند تا بتوانند در هر نبرد شرکت کنند. کسانی که تازه وارد بازی شده‌اند و سرمایه کافی برای خرید رمزارز اکسی (Axies) ندارند، می‌توانند از بورسیه تحصیلی Axie Infinity استفاده کنند.

بازی دنیای کشاورزان (Farmers World)

بازی دنیای کشاورزان همانطور که از نامش پیداست، بازیکنان را مجاب می‌کند تا با استفاده از ابزارها، منابع و زمین‌های مختلف برای ایجاد مزارع و برداشت آن‌ها به کشاورزی پردازند. این بازی که مبتنی بر بلاک چین وکس (WAX) ساخته شده، اواخر رشد چشمگیری در دنیای کریپتو داشته است. بازی دنیای کشاوررزان کاربران را ملزم به داشتن توکن‌های غیرمثلثی (NFT) خاصی برای مشارکت می‌کند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با نبرد با سایر کشاورزان پاداش دریافت کنند و منتظر تکمیل محصول خود باشند.

بازی مانستا اینفینیتی (Monsta Infinite)

بازی مانستا اینفینیتی یکی از بازی‌های مبتنی بر هیولا است که پتانسیل عظیمی برای تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین بازی های عرصه Play2Earn در جهان را دارد. بازیکنان باید سه مانستا (Monsta) را از بازار بگیرند تا در نبردها شرکت کنند. هر مانستا دارای شش کارت مهارت، دو کارت حمله و دو کارت دفاع در بازی است.

بازی بینمون (Binemon)

زمان زیادی گذشت تا میم توکن‌های غیر مثلثی (Meme NFTs) تأثیر خود را روی بازی های Play2Earn بگذارند. بینمون عناصر متعددی از جمله کلکسیون‌ها، گاچا(gacha)، سبک نقش‌آفرینی (RPG) و ماجراجویی را در یک جهان ترکیب می‌کند. بازیکنان می‌توانند ارتش حیوانات خانگی خود را برای نبرد در محیط PvE یا PvP بسازند. بازیکنان می توانند امبورسیا (Ambrosia) را که یکی از سه ارز درون بازی است دریافت کنند. خرید مونس (Mons) نیز از طریق مارکت با استفاده از ارز دی آر کی (DRK)، یکی از ارزهای بومی امکان‌پذیر است.

بازی دویکین‌ها (Devikins)

ذهنیت بازیکن محور (در اولویت قرار داشتن بازیکنان) در مجموعه مونولبز (MoonLabs)، تیم توسعه دهنده بازی دویکین‌ها، بسیار مهم است. آن‌ها سعی دارند تا تمرکز اصلی خود را روی رضایتمندی بازیکنان خود بگذارند و طراحی بازی را در راستای جلب نظر آن‌ها انجام دهند. در دنیای در حال گسترش دویکین‌ها، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌ها را جمع‌آوری کرده و شخصیت‌های جدیدی ایجاد کنند تا فهرست آن‌ها قوی‌تر و تکمیل‌تر شود.

سبک نقش‌آفرینی مبتنی بر نوبت دارای یک سیستم رزمی به سبک نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) با عنصر تاماگوچی (Tamagotchi) است. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن دویکین (DVK) شخصیت‌ها را در بازار داخلی خرید و فروش کنند.

بازی گیاه در مقابل ارواح (Plant vs Undead)

گیاه در مقابل ارواح یک بازی رایگان برای نسخه موبایل است.

کسی که بازی گیاهان در برابر زامبی‌ها (Plants vs. Zombies) را انجام داده باشد، به سرعت گیم پلی اصلی بازی گیاه در مقابل ارواح را درک می‌کند. این پلتفرم یکی از بازی های کریپتویی محبوب و به صورت بازی دفاعی مبتنی بر برج چند نفره است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مالکیت گیاهان خود را در قالب توکن‌های غیرمثلثی (NFT) در اختیار داشته باشند. گیاه در مقابل ارواح یک بازی رایگان برای نسخه موبایل است که از مکانیزم Play2Earn پیروی می‌کند. در برزیل، بازی گیاه در مقابل ارواح از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است، زیرا به بازیکنان خود اجازه می‌دهد بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای پاداش دریافت کنند.

بازی موباکس (MOBOX)

موباکس یکی دیگر از اکوسیستم‌های Play2Earn است که در ازای مشارکت به کاربران خود پاداش می‌دهد. بازی‌‌های متعددی در زیر مجموعه موباکس وجود دارد، از جمله موبوفارمر (MOMO Farmer)، توکن مستر (Token Master)، ترید اکشن (Trade Action) و غیره. موباکس موفق شده، مکانیزم‌های توکن‌های غیر مثلثی و دیفای (DeFi) را در یک اکوسیستم جذاب ترکیب کند تا در آن بازیکنان بتوانند استراتژی‌هایی را برای بهینه‌سازی عملکرد خود و دستیابی به توکن‌های غیرمثلثی منحصر به فرد به کار گیرند. مشابه سایر بازی‌های مبتنی بر Play2Earn ، موباکس دارای مارکت داخلی برای خرید، فروش و تجارت اقلام است.

بازی قلمرو (Realm)

ترکیب چند عنصر در یک بازی همیشه یک آزمایش سخت برای توسعه‌دهندگان بوده است. بازی قلمرو طیف وسیعی از موسیقی‌ها، هنر و تجربه بازی را با هم ترکیب می‌کند تا اثر نهایی خود را خلق کند. نسخه نهایی بازی شامل پورتال‌های ای آر (AR) برای بازیکنان می‌تود تا خود برای سفر در اعماق بی‌کران میکروورس‌ها (Microverses) مهیا کنند.

قلمرو به عنوان یک بازی ترکیبی ان اف تی محور (Mixed-Reality NFT) به بازیکنان اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرمثلثی کمیاب و توکن‌های رآلم (REALM) را برای تسلط بر قلمروها کاوش کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند حیوانات خانگی تعاملی سه بعدی را جمع‌آوری و پرورش دهند که بسته به حوزه‌ای که از آن‌ها بازدید می‌کنند، تکامل می‌یابند. هنرمندان می‌توانند قلمروهای جدیدی ایجاد کرده و حق و حقوق امتیازات را تقسیم کنند.

بازی شکارچیان پاداش (Reward Hunters)

شکارچیان پاداش به عنوان یکی از جدیدترین بازی‌های عرصه Play2Earn در آی‌ او‌ اس (iOS) و اندروید، دارای حالت بتل رویال (Battle Royale)، دنیای باز، تنظیمات قرون وسطایی و چندین آواتار است. بازیکنان می‌توانند در نبردهای تن به تن شرکت کنند یا یک بازی هشت نفره انجام دهند که در آن آخرین بازیکن برنده است. این بازی که در سبک بتل رویال ام اور پی جی (Battle Royale MMORPG) قصد دارد در آینده رویدادهای شرط‌بندی و مسابقات قهرمانی هفتگی را در کنار سایر ویژگی‌های خود قرار دهد. برای مشارکت، کاربران باید توکن آر اچ تی (RHT) را بدست آورند، زیرا آن‌ها را واجد شرایط دریافت پاداش‌های توکن بایننس (BNB) می‌کند.

بازی تک‌ تیرانداز رمزارز (Crypto Shooter)

بازی های کریپتویی؛ بازی تک‌ تیرانداز رمزارز (Crypto Shooter)

اگرچه بازی‌های متعددی با عنوان کریپتو شوتر (Crypto Shooter) یا همان تک تیرامداز رمزارز وجود دارد، اما یکی از آن‌ها به طور انحصاری برای نخسه موبایل طراحی شده است. بازیکنان باید به اسپارکی کمک کنند تا بچه گنجشک‌هایش را با تطبیق و ایجاد حباب‌ها (مثل بازی‌های جورچین) نجات دهد. بازیکنان می‌توانند بیش از پنج نقشه و ۱۰۰ سطح را برای تکمیل چالش‌های جدید کاوش کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند توکن اسپارک پوینت (SparkPoint) را جهت خرید تقویت‌کننده برای ترکیدن سریع‌تر حباب‌ها دریافت کنند. بازی به طور کامل رایگان است، اگرچه بازیکنان به طور مرتب تبلیغات را مشاهده می‌کنند.

 

Splinterlands

اگر به بازی‌‌های مشابه Magic The Gathering علاقه دارید، بازی اسپلینترلندز یکی از بازی های کریپتویی است که برای شما مناسب است. روند بازی بسیار سریع است و با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید موبایلی، به چالش‌کشیدن بازیکنان در یک نبرد به یک روند سرگرم‌کننده‌تر از همیشه تبدیل شده است.

بازی Splinterlands یک بازی بلاکچینی دارای دارایی کلکسیونی کارت‌های معامله است. به عبارت دیگر، همه‌ی کارت‌هایی که در اختیار دارید، دارایی‌هایی هستند که به شما تعلق دارند. این بازی از بلاکچین HIVE (Steem سابق) استفاده می‌کند، و با بسیاری از بازی های کریپوتی دیگر که از اتریوم استفاده می‌کنند تفاوت دارد.

اسپلینترلندز با ایردراپ‌های مکرر، آیتم‌های جادویی و بسته‌های کارت و طراحی‌های شگفت‌انگیز، یکی از بهترین بازی های بلاکچینی در حال حاضر است. تیم پشتیبانی بازی در مصاحبه‌ای تأیید کردند که این بازی یک پروژه قانونی و معتبر در حال انجام است.

بازی Splinterlands روی دو پلتفرم iOS و اندروید نیز قابل بازی است.

Sandbox

بازی SandBox در حال ترکاندن است! گیم‌پلی آلفای بازی از ۲۹ نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

Sandbox 3D یک پلتفرم بازی وکسل مشابه ماینکرافت و روبلاکس است، اما دارای دارایی‌های کلکسیونی و ارز دیجیتال با پشتوانه‌ی بلاکچین است.

این بازی در حال حاضر در حال توسعه است. گیمرها می‌توانند همراه با آزمایش قابلیت‌های مختلف بازی، تجربه‌های بازی متفاوتی را رقم بزنند. بازی SandBox پیشرو فعلی در زمینه‌ی بازی های کریپتویی مرتبط با متاورس است.

Axie Infinity

اکسی اینفینیتی یکی از قوی‌ترین بازی‌های سبک پوکمون اولیه است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. با به‌روزرسانی‌های مداوم و پایگاه بازیکنان رو به رشد، این بازی به یک رقیب قدرتمند برای دیگر بازی های کریپتویی تبدیل شده است که به سال‌های بعدتر راه خواهد یافت.

سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در زمین‌های Axie انجام می‌شود و اکسی‌هایی از نوع میستیک به قیمت هزاران دلار به فروش می‌رسند. اخیراً یک پلتفرم پرداخت به نام Ronin در این بازی پیاده‌سازی شده است که به انجام بدون کارمزد معاملات کمک می‌کند.

Unchained Gods

اگر از طرفداران بازی Hearthstone هستید، احتمالاً بازی خدایان رهاشده را نیز دوست خواهید داشت. وقتی صحبت از گیم‌پلی به میان می‌آید، می‌توان Gods Unchained را به‌عنوان نسخه بلاکچینی Hearthstone در نظر گرفت. از آنجایی که کارت‌های بازی به اتریوم تعلق دارند، همه بازیکنان مالک دارایی‌های خود هستند.

کارت‌های فوق‌العاده کمیاب ضرب‌شده‌ی بازی خدایان رهاشده ارزش دلار بالایی به دست آورده‌اند. به نظر می‌رسد Gods Unchained با فروشگاهی که به تازگی راه‌اندازی شده است و روش‌های بیش‌تر متعدد برای مبادله کارت‌های بازیکنان، در میان بهترین بازی های بلاکچینی پیشرو باشد.

Gods Unchained روی Immutable X اجرا می‌شود و معاملات بدون کارمزد اتریوم را در فروشگاه کارت‌های بازی ارائه می‌کند.

Lost Relics

اگر به دنبال خرید زمین دیجیتال و املاک و مستغلات هستید، بازی لاست رلیکس یکی از بهترین بازی‌ های بلاکچینی برای بازی‌کردن است و احتمالاً حضور پررنگی در متاورس خواهد داشت. بازی Lost Relics از کیف پول Enjin برای بررسی موجودی بازیکن استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد تعدادی از آیتم‌های بلاکچینی را در بازی تجهیز کنید.

اگر بازی پی‌سی Diablo را دوست دارید، پس احتمالاً بازی لاست رلیکس را نیز دوست خواهید داشت. Lost Relics در پشتیبانی از استفاده از آیتم‌های بازی‌های دیگر پیشرو بوده است. با به‌روزرسانی‌های مداوم، جامعه کاربری رو به رشد، و دیگر آیتم‌های اضافه‌شده، بازی لاست رلیکس به یکی از بهترین بازی های کریپتویی تبدیل شده است که انتظار می‌رود مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

The Six Dragons

The Six Dragons یک بازی ماجراجویی فانتزی شبیه به Skyrim است. این بازی از پلتفرم Enjin برای ایجاد دارایی‌های ERC-1155 استفاده می‌کند. بازیکنان این دارایی‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و مالک آن‌ها هستند.

Age of Rust

 Age of Rust یک بازی ماجراجویی مبتنی بر پازل و تیراندازی اول شخص است که اکوسیستم بازی Enjin را به نمایش می‌گذارد. بر اساس تریلرهای اخیر، این بازی بسیار سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد. همچنین، Age of Rust دارای یک MFT کلکسیونی است که ممکن است در آینده پاداش‌هایی را برای بازیکنان به همراه داشته باشد.

در اوایل سال جاری، توسعه‌دهندگان بازی Age of Rust یک مسابقه‌ی گنج‌یابی بزرگ را اعلام کردند که در ماه مارس ۲۰۲۱ با هدایای سکه‌ای از سوی بیت‌کوین و Engin راه‌اندازی شد.

Skyweaver

SkyWeaver یک CCG (بازی کارت‌های کلکسیونی) دیجیتال از Horizon Games است. در حال حاضر، نسخه‌ی بتای بازی به‌صورت محدود در دسترس است در شبکه‌ی تست Ethereum Rinkeby اجرا می شود.

۹ Lives Arena

Lives Arena 9 یک بازی رول‌پلی یک به یک (PvP) است که توسط شرکت Touchhourدر حال توسعه است. توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که این بازی کریپتویی ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند مرگ دائمی، ارتقا حساب، و دستیاران ساختگی را، که توسط دستگاه تلفن همراه کنترل می‌شوند، ارائه می‌کند. همچنین، حاوی تجهیزات درون بازی است که با استفاده از بلوپرینت‌ها ساخته شده‌اند.

Decentraland

اگر با تحولات ارزهای دیجیتال یا واقعیت مجازی همراه بوده‌اید، ممکن است نام Decentraland را شنیده باشید. بازی Decentraland به‌عنوان یک دنیای مجازی غیرمتمرکز توصیف می‌شود.

بازی دسنترالند یکی دیگر از پلتفرم‌های عالی برای خرید املاک مجازی در متاورس است.

War Riders

War Riders یک بازی نبرد وسایل نقلیه‌ی آخرالزمانی است که در حال ساخت است. این بازی شبیه به بازی Crossout شرکت روسیه‌ای Targem است، اما دارای وسایل نقلیه، سلاح‌ها و ارز است که در بلاکچین اتریوم ثبت شده اند و به بازیکن تعلق دارند.

بازی War Riders یکی از بازی های کریپتویی است که هنوز در مرحله توسعه‌ی بتا قرار دارد. اما برخی جزئیات از نحوه عملکرد بازی منتشر شده است. برای مثال، می‌توانید وسایل نقلیه خریداری کنید و برای دریافت توکن‌های BZN بجنگید.

Battle Racers

بازی Battle Racers یک بازی به‌خصوص است، چرا که در حال حاضر تنها در پلتفرم دسنترالند قابل دسترسی است. بسیاری از ماشین‌های کلکسیونی در بازی توزیع شده اند و همچنان رویدادهای بی‌شماری در دسنترالند در حال رخ‌دادن هستند.

Dissolution

بازی Dissolution یک بازی تیراندازی اول شخص در ژانر علمی/تخیلی/ ترسناک با عناصر RPG است. این بازی اکوسیستم Enjin را به نمایش می‌گذارد که بازی Dissolution را به یکی از مورد انتظارترین بازی های کریپتویی امسال تبدیل می‌کند.

War of Crypta

War of Crypta یک بازی مبارزه‌ای همزمان است که دارای شخصیت‌های کلکسیونی با پشتیبانی ENJ است. این بازی با نام قبلی‌اش War of Crypto نیز شناخته می‌شود. سبک بازی War of Crypta تا حدودی مشابه پوکمون است و تعداد زیادی کاربر فعال روزانه دارد.

Somnium Space

بازی Somnium Space یک دنیای واقعیت مجازی مبتنی بر بلاکچین است که توسط توسعه‌دهنده ارز دیجیتال Somnium Space توسعه یافته است. هر بخش از املاک و مستغلات در این دنیای VR به توکن تبدیل شده اند و در بلاکچین اتریوم نگهداری می‌شوند.

Dark Country

Dark Country یک CCG دیجیتال با فضای ترسناک گاتیک است. نسخه‌ی بتا عمومی بازی اکنون در حال پخش است.

Brave Frontier Heroes

قهرمانان شجاع مرزی یکی از بازی های کریپتویی در ژانر RPG (رول‌پلی) است که توسط سازندگان My Crypto Heroes و Brave Frontier انتشار یافته است. این بازی در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد و در ۴۸ ساعت اول پس از انتشار به بیش از ۷۰۰ کاربر و حجم تراکنش ۲۸۰۰۰۰ دلار رسید.

Spells of Genesis

Spells of Genesis (SoG) یک بازی پازلی مبتنی بر بلاکچین با تم RPG فانتزی است. از آنجایی که این بازی دارای شخصیت‌های موجود در کارت‌های دیجیتال است، می‌توان آن را به‌عنوان یک بازی کارت کلکسیونی (CCG) نیز توصیف کرد.

بازی Spells of Genesis را می‌توان در دستگاه iOS یا Android و همچنین از طریق یک مرورگر وب رایانه شخصی بازی کرد.

دانستنی‌های بیش‌تر درباره‌ی بازی‌های بلاکچینی

بازی های کریپتویی شکل کاملاً جدیدی از بازی‌های ویدیویی هستند که از فناوری غیرمتمرکز برای ارائه یک تجربه جدید از بازی استفاده می‌کنند. در این بازی‌ها گیمر با بازی‌کردن و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آیتم‌های کمیاب بازی را از ان خودشان کنند.

همچنین، پیاده‌سازی ایده‌ی یک جهان‌ چندگانه در بازی‌های بلاکچینی ممکن می‌شود. در چنین جهانی آیتم‌های به‌خصوص می‌توانند در چندین بازی استفاده شوند.

بسیاری از بازی‌های بلاکچینی بر روی اتریوم، ترون، استیم، HIVE، WAX و تعدادی دیگر از بلاکچین‌ها اجرا می‌شوند. هرچند که برخی از توسعه‌دهندگان بازی در حال بررسی استفاده از بلاکچین‌های جانبی هستند که شامل Matic، Efinity و Jumpnet است.

NFTها نقش مهمی در بازی های کریپتویی ایفا می‌کنند. زیرا منحصربه‌فرد‌ و کمیاب‌بودن توکن‌ها‌ی غیر قابل معاوضه آن‌ها را به کلکسیونی دیجیتال تبدیل می‌کند. NFTها را می‌توان به‌عنوان آیتم‌های درون بازی مانند شمشیر، سپر، کارت‌های بازی، اسکین‌ها و غیره استفاده کرد.

به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های بزرگ ساخت و انتشار بازی مانند یوبی‌سافت (Ubisoft) و اسکوئر انیکس (Square Enix) تصمیم به روی‌آوردن به فناوری بازی‌های بلاکچینی داشته باشند، اما بازی در بستر بلاکچین آنقدر بدیع است که پذیرش آن به زمان نیاز دارد.

فهرست بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

  • اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
  • اسپلینترلندز (Splinterlands)
  • خدایان رهاشده (Gods Unchained)
  • بازی جعبه شنی (Sandbox)
  • لاست رلیکس (Lost Relics)

 

 

 

 

سوالات متداول

آیا بازی‌های بلاک چینی سودآور هستند؟

بله، در صورتی که از مهارت بالایی برخوردار باشید و به خوبی در خصوص این سبک از بازی‌ها مطالعه کرده باشید، می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید.

چگونه می‌توان وارد حوزه گیم‌فای شد؟

حوزه گیم‌فای نیز مانند دیفای از طریق کیف‌ پول‌های تعیین شده از سوی شبکه‌های اتریوم و بایننس قابل دسترسی هستند.

 

 

کلام آخر!

بازی های Play2Earn در بلاک چین به طرق مختلفی تأثیر به‌سزایی روی روحیات بازیکنان می‌گذارد. در حالی که برخی از بازی‌ها ممکن است هنگام ورود نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه داشته باشند، برخی دیگر برای کاربران در سراسر جهان رایگان هستند.صنعت بازی‌های ویدیویی در دوراهی بین ادامه مسیر فعلی و توانمندسازی گیمرها قرار دارد. علاوه بر این، استفاده از فناوری بلاک چین و توکن‌های غیرمثلثی به توسعه‌دهندگان و هنرمندان مشتاق بازی این فرصت را می‌دهد که بر این صنعت نوپا تأثیر بگذارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.