۰

از سیر تا پیاز HTC Desire 816

بازدید 6320

در حالیکه اقدامات بسیاری در حوزه فبلت که سود بسیاری هم به همراه داشته ، انجام شده است ، اقدامات اچ تی سی طوری به نظر می رسد که گویی در حال قاپیدن یک تکه از کیک است! اما آیا دیوایسی وجود دارد که در صدر بهترین های اسمارت فون ها و تبلت ها قرار بگیرد ؟ بررسی گیزمک را در مورد HTC Desire 816 بخوانید.

HTC Desire 816

از لحاظ ظاهر ۴G LTE Desire 816 شباهت بسیاری به HTC One (M8) دارد ، گرچه با در نظر گرفتن تفاوت های ساختاری شما انتظار قیمت پایین تری را ممکن است داشته باشید. روکش تمام پلاستیک همانند محاظفی سخت از بدنه آلمینیومیش محافظت می کند ؛ البته در دست کمی درشت به نظر می رسد.

HTC Desire 816

مانند M8  ، اچی تی سی در  Desire 816نیز کلیدهای ناویگیشن قرار داده که به این ترتیب دیسپلی ۵٫۵ اینچی آنرا متناسب با اندازه ۱۵۶٫۶ x 78.7 x 7.9 mm کشیده شده است. با رزولوشن ۷۲۰p (267 پیکسل در هر اینچ) ، دیسپلی ای با کیفیت به فبلت های مرغوب خواهد داشت.

 Desire 816با توجه به اسکرین خود که ۲۶ درصد کوچکتر از  Sony Xperia Z Ultra غول پیکر! می باشد فاصله زیادی تبلت های بزرگ دارد. اگر عادت به تلفن های کوچک دارید ، پس Desire  می تواند همچنان این حس را به شما بدهد ، مخصوصا با در نظر گرفتن جای دکمه قفل و ولوم در بالا ی سمت چپ.

این موضوع کار کردن با یک دست را دشوار می کند . البته بیایید صادق باشیم ، بدون استفاده از دست دوم کارهای زیادی وجود ندارد که با صرف نظر از مکان دکمه بتوانیم با یک دیوایس  اینچی۵٫۵ انجام دهیم. با گذشت از این نا لطافتی ، استفاده از Desire واقعا لذت بخش است.

HTC Desire 816

 در بررسی Desire  با یک پردازنده اسنپ دراگون  ۴۰۰ سطح متوسط و ۱٫۵ گیگ رم ، کارکردی بیش از کفایت دیده شد. سه هفته اینترنت ، تماشای یوتوب و عکسبرداری بدون هیچ مشکلی. این تلفن با اندروید ۵٫۴ کیتکت با سنس ۶  رابط کاربری اچ تی سی اجرا می شود. با پیش افتادن از طریق هندست ها ،می توان  ویجت ِ هوم اسکرین ِ BlinkFeed اچ تی سی پرچم دار تلاش های کمپانی در ابتکارات نرم افزاری  دانست.

HTC Desire 816

BlinkFeed ذاتا هیچ مشکلی ندارد و به سادگی ارائه شده است.همچنین برای جمع آوری اخبار و محتواهای رسانه ای از فید انتخابی مستقیما قابل استفاده است ، اما این بیشتر به سمت یک را حل برای یک مشکل است. اگر یک کاربر اسمارت فون هستید که راح ترید این در اطلاعات را از منابع رایج دریافت کنید و یا به برنامه ای مانند Flipboard متمالید( که بیشتر گزینه ها را داراست ) ، BlinkFeed می تواند همیشه از طریق تنظیمات در حالت خاموش قرار بگیرد.

HTC Desire 816

این گوشی در گروه مدل های سطح بالای اچ تی سی قرار می گیرد که از اسپیکری در جلو برخوردارند و کیفیتی بالا از باس صوتی سنگین را ایجاد می کند. گذشته از این ، دوربین یک ویژگی برجسته Desire 816 است. قابلیت عکاسی سریع و ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p ، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت ، گوشی را به چیزی بیش از اسمارت فون تبدیل کرده است. در حالیکه این جهشی بزرگ در شمار پیکسل از ۴ مگاپیکسل One محسوب می شود ، اچ تی سی از ویژگی “آلترا پیکسل “در این پرچم دار چشم پوشی کرده است. نتیجتا Desire 816 به عکاسی در نور کم تمایل ندارد.

HTC Desire 816

Desire 816 ارزان تر ، تعدادی از ویژگی های کلیدی را از دست می دهد ، مانند پانوراما و bokeh-making Ufocus. اما اگر شما به دنبال ایجاد شاهکارهای عکاسی نیستید و اغلب درگیر وضوح و رنگی بودن تصویر هستید ، شاتر عقبی ۸۱۶ که با دوربین ۵ مگاپیکسلی تر کیب  شده است ، کار را به راحتی انجام خواهد داد.

HTC Desire 816

با در نظر گرفتن One M8 ، در می یابیم که عملکرد باتری ۸۱۶ با وجود اندازه کوچک به طور شگفت انگیزی خوب است. در تست استانداردی که بررسی شد ، جاییکه پخش زنده با کیفیت HD از طریق وای- فای با ۷۵ درصد روشناتیی انجام شد ، باتری ۲۶۰۰mAh  -ِ Desire 816 7 ساعت و ۴۱ دقیقه دوام آورد. برای ایجاد چشم اندازی بهتر باید یادآوری کنیم که زمان اجرای iPhone 5s 6 ساعت و ۱۵ دقیقه است در حالیکه این زمان برای Galaxy S5 9 ساعت و ۲۷ دقیقه است. فبلت رنج- متوسط(از لحاظ قیمت) HTC ممکن است دارای کاستی هایی باشد اما مطمئنا عمر باتری یکی از آنها نخواهد بود.

HTC Desire 816

یکی از آنها ، حافظه  ۸GB Desire 816 است که چیزی کمتر از انتظاری که از اغلب موبایل ها داریم را برآورده می سازد. این موضوع باعث می شود که فضای کافی برای ذخیره برنامه ها ، عکس ها و ویدئو ها موجود نباشد. با سپاس از میکرو اس دی ریدر در کنار شیار نانو سیمکارت می توان این حافظه را تا ۱۲۸ GB توسعه داد.(کارت حافظه)

HTC Desire 816

نقد دیگر می تواند پورت ۳٫۵ میلی مترصوتی باشد که هنگام اتصال کمی گشاد است. جک هدفون پایدار و محکم خواهد بود اما در هنگام “ضربه های ناگهانی ” مانند هنگامی که در حال قدم زدن گوشی را در جیب بگذاریم ، مشاهده شد که صدا در مواقعی قطع می شود. همچنان شایان ذکر است بعضی این مشکل را با روکس پلاستیکی دارند که یک گام پایین تر است از فرم بدنه ، انچه که گوشی های گران تر HTC است. به علت یکپارچگی دستگاه مقداری انعطاف پذیری وجود دارد که باعث می شود در برخی بخش ها احساس شود که کمی سست هستند. البته مورد زیاد هم موضوع قابل توجهی نیست.

پس آیا ارزشش را دارد ، قیمت ها بین خرده فروشان ، کشتی ها و هواپیما ها متغیر خواهد بود. هر چند هر چند یک HTC Desire 816 می تواند از قراداد بین ۳۳۰ تا ۴۰۰ دلار ( امریکا) باشد. حداقل در تئوری ، Desire 816 در رقابت است با One Plus One که یک تلفن برتر از هر لحاظ می باشد. One Plus One با  رزولوشن اسکرین ۱۰۸۰p ، صفحه نمایش ۴۰۱ PPI ، حافظه دو برابر ۱۶ GB و پردازنده کوادکور اسنپ دراگون ۸۰۱ و  ۲٫۵ گیگاهرتزی برتر از Desire 816 می باشد. اگر توانایی دسترسی به One Plus One را دارید ( که هنوز هم به یک سیستم دعوت آزاردهنده گره خورده است ) ، شما در حال انتخاب بهتری هستید.

مطابق آنچه گفته شد ، HTC Desire 816 پیشنهاد های خوبی را به کاربرانی دارد که اسکرین با کیفیتی واقعی و قیمت پایین را به اسکرین پررونق گوشی های درجه بالا ، ترجیح می دهند. آیا پیشروی به سمت پیکسل های متراکم تر ، عملکرد بیشتر دوربین ، ذخیره بیشتر و هیبت کلی One M8 بهتر نیست؟……خوب بدون شک این چیزی است که از یک کاربر به کاربری رگیر تغییر می کند.

اگر شما به دنبال یک فبلت تلبت با دوربین با کیفیت و تجربه چندرسانه ای یکپارچه در قیمت پایین هستید Desire 816 قطعا گزینه قابل توجهی است.در زمان تست ، استفاده از این گوشی به میزان تبلتی رسیدیم که یه هفته شارژ نشده بود. شما می توانید از این قابلیت به عنوان یک دیوایس چندرسانه ای و جستجوگر استفاده کنید ] ویژگی ای که ادعا های آن را در مورد جایگزینی با اسمارت فون و تبلت ، قوی تر می کند. بر این اساس Desire 816 فبلتب قابل و دارای قیمتی منطقی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن به پیج زیر مراجعه کیند. و اگر می خواهید فبلت خود را به طور گشترده تری بررسی کنید می توانید از آخرین راهنمایی مقایسه تبلت های ما استفاده کنید.

منبع : HTC

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.