۰

معرفی نرم افزارهای آیفون – سری سوم

ScoreCleaner Notes
بازدید 1532

نیوزآی تی-

ScoreCleaner Notes

ScoreCleaner Notes

ScoreCleaner Notes

شما چه یک نوازنده مطرح باشید و چه یک آماتور که با ابزارهای ابتدایی چیزی می نوازید گاهی برایتان پیش می آید که قطعه زیبایی را می نوازید و دوست دارید آن را به دوستانتان منتفل کنید . این نرم افزار آیفون به شما کمک می کند تا هر نوع موسیقی را ضبط کنید و با استفاده از همین نرم افزار آن را به نوت های موسیقی تبیدل و با دوستانتان به اشتراک گذارید.

Pizza Compass

 فکر کنید ساعت ۲ صبح است و شما به عنوان رهبر گروه دوستانتان به دنبال یک پیتزایی می گردید. YELPبرنامه کاملی برای این مورد نیست، از طرفی نقشه گوگل هم که تعریفی ندارد. به پاس این نرم افزار که به تازگی برای آیفون طراحی شده شما می توانید بدون تجربه موارد آزار دهنده در سرویس های دیگر  به راحتی مکان یابی کنید .

Adobe for iOS

Adobe for iOS

Adobe for iOS

خبر داغ شرکت ادوبی این روزها در مورد نرم افزار گرافیکی وکتوری Adobe Ideas می باشد که با ویژگی های اضافه برای IOSبه روز رسانی شده است. کاربران می توانند این نرم افزار را اکنون به طور رایگان دریافت کنند. این نسخه دارای ابزارهای بسیار حرفه ای است که باید به ازادی پرداخت هزینه به آن دست پیدا کنند. البته Adobe Ideas تا روزهای قبل به قیمت ۱۰ دلار به فروش می رسیده که اکنون کسانی که تا ۳ ماه پیش این نرم افزار را خریده اند می توانند پول خود را از اینجا دریافت کنند.

just.me

just.me

just.me

اگر در هنگام چت و گفتگور در اینترنت با دوستان و آشنایان خود نگران این باشید که محتویات چت شما با ذخیره بر روی سیتمتان ( گوشی ) ممکن است برایتان دردسر ساز شود just.me یک راه خوب فراهم کرده وآن هم اینکه می توانید به راحتی مکالمات و چت خود را بر روی ابر ذخیره کنید و به این صورت هیچ کس قادر نخواهد بود به چت شما دسترسی پیدا کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.