۰

در شبکه اجتماعی ایرانی عضو شوید؟!

بازدید 981

ir.mohsennavabi.wisgoon

در حال حاضر با وجود وسایل ارتباطات جمعی پیشرفته، فواصل از میان برداشته شده اند و حال و هوای دیگری در روابط میان مردم به وجود آمده است.در این میان اینترنت نقش مهمی ایفا میکند و در شما را در کسری از ثانیه به هر کجای دنیا که بخواهید متصل میکند. شکل گیری شبکه های اجتماعی مبتنی بر اینترنت نیز از همین جا بوجود آمدو در مدت زمان کوتاهی علاقمندان  زیادی پیدا کرد  بطوریکه حدود یک سوم از جمعیت کره زمین در رده های مختلف سنی عضو این شبکه ها میباشند.

badge-g

“ویسگون” نام یک برنامه اندرویدی است که شبکه اجتماعی تقریبا کاملی برای ایرانیان محسوب میشود و کاربران زیادی هم دارد. البته نمیتوان انتظار زیادی از این دست اپلیکیشن ها داشت اما امکانات این برنامه به قدری کافی هستند که لذت به اشتراک گذاری مطالب با دیگران را به شما نشان دهند.

ویسگون چه‌طوری کار می‌کنه؟

برای ورود به این اپ باید ثبت‌نام کنید. یک نام کاربری انتخاب کنید، ایمیلتان را وارد کنید و یک پسوورد انتخاب کنید. در صفحۀ ورودی اپ با آخرین پست‌هایی که دیگران گذاشته‌اند روبه‌رو می‌شوید و کارتان از همین‌جا شروع می‌شود. وقتی برای اولین بار وارد قسمت‌های مختلف اپ می‌شوید متن‌های راهنما دیده می‌شود که کار با آن قسمت و توضیحات لازم را به شما می‌دهد. حالا نوبت شماست تا عکس‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. اما این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که ویسگون قوانینی دارد و نباید پایتان را از این قوانین فراتر بگذارید.

هر عکس و یا متنی که می‌گذارید نباید خلاف عرف، شرع، موازین اخلاقی و جمهوری اسلامی باشد. توهین و تمسخر دیگران هم در این اپ ممنوع است. برای اینکه اطلاعات بیشتری از قوانین ویسگون به دست آورید، می‌توانید از داخل اپ وارد قسمت قوانین شوید و یا به نسخۀ وبِ ویسگون سر بزنید و قبل از نصب برنامه قوانین آن را بخوانید. البته اجرای این قوانین سخت نیست و اگر شما در چارچوب اخلاق مطالب خود را منتشر کنید مشکلی برایتان پیش نمی‌آید. مطالب در ویسگون بعد از تأیید، منتشر می‌شود و تمام نظرات و محتویات اپ هر ۳۰ دقیقه یک‌بار چک می‌شود و اگر مقررات را رعایت نکنید ویسگون می‌تواند حساب کاربری شما را حذف کند!

گرافیک و رابط کاربری ویسگون ؟

گرافیک این اپ ساده است، و کاربر را سردرگم و خسته نمی‌کند؛ هرچند خلاقیتی هم در آن وجود ندارد. در این‌گونه اپ‌ها معمولاً رنگ زمینه و یا آیکون‌ها شکل خاصی دارند که آن‌ها را از دیگر نمونه‌های خود متمایز می‌کند، اما در ویسگون این تمایز به چشم نمی‌آید. تنها برای آیکون‌های گروه‌ها نمادهایی طراحی شده که قطعا بهترین نیست.بیشترین انتظاری که از گرافیک و محیط کاربری این نوع اپ‌ها می‌رود استفاده آسان و راحت از ابزارهای موجود در آن است که ویسگون این انتظار را برآورده می‌کند.عکس‌ها را می‌توانید بزرگ کنید و هر کدام را که دوست داشتید ذخیره کنید و یا از طریق بلوتوث و ایمیل آن‌ها را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. اگر هم از اینترنت با سرعت پایین مثل اینترنت خطوط سیم کارت استفاده می‌کنید، می‌توانید با ورود به منوی تنظیمات؛ کیفیت نمایش تصاویر را روی «کیفیت پایین» یا «کیفیت متوسط» بگذارید و با این کار سرعت بارگذاری عکس‌ها افزایش می‌یابد.

ویسگون به عنوان بهترین اپِ گروه اجتماعی و ارتباطات در دومین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران از طرف هیأت داوران انتخاب شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.