۰

تقویم هجری شمسی به ویندوز ۱۰ آمد

بازدید 981

windows10

یکی از سیاست های اتخاذی مایکروسافت در مورد ویندوز ۱۰ شنیدن پیشنهادات و نظرات کاربران در رابطه با این سیستم عامل بوده و هست، ردموندی ها تاکید دارند تا اشتباهاتی که پیش از این برای ویندوز ۸ مرتکب شدند را تکرار نکنند و از همین رو بسیار دقیق خواسته های کاربران را شنیده و سعی می نمایند موارد مهم آنها را پیاده سازی کنند.

hejri-shamsi

کمپانی یاد شده طی ماه های اخیر از طریق windows.uservoice.com به جمع آوری خواسته های افراد از ویندوز ۱۰ پرداخته و در بالای فهرست این در تقاضا ها موردی وجود داشت که به ما ایرانیان ربط می یافت. کاربران کشورمان از مایکروسافت در خواست کرده بودند تا تقویم هجری شمسی به نسل بعدی سیستم عامل این شرکت افزوده گردد و حالا اینطور به نظر می رسد که این خواسته عجابت شده است.

روز گذشته کاربران ایرانی عضو برنامه اینسایدر و همینطور فعالان حاضر در uservoice ایمیلی دریافت کرده اند که بر مبنای این ایمیل به آنها اطلاع رسانی شده تقویم هجری شمسی آماده گشته و به ویندوز ۱۰ افزوده شده است و با دریافت آخرین بیلد سیستم عامل مذکور از طریق insider.windows.com می توانند از آن استفاده نمایند. این موضوع همچنین در وب سایت uservoice نیز به عموم اطلاع رسانی شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.