۰

برای انتقال فایل هایتان گوشی هایتان را به هم بکوبید !!

بازدید 1118

Untitled-1

بله درست شنیدید. قرار است نرم افزاری را به شما معرفی کنم که بر اساس الگوی کوبیدن گوشی ها به هم فایلها و اطلاعات را بین دو گوشی منتقل کند. درک این قضیه و شیوه کار کرد این تکنولوژی اوایل برای من قابل درک نبود ولی با کمی تحقیق متوجه شیوه کار شدم. اول شما را با قابلیت ها اپ Bump اشنا می کنم .

شیوه کار
کافی است هر دو نفر این اپ را در گوشی یا تبلت هایتان داشته باشید. اپ را باز کنید . در داخل اپ یک فایل و مدیا منیجر کامل دارید که به واسطه آن به راحتی به تمام اطلاعات گوشی تان دسترسی دارید. شما می توانید عکس ، ویدئو ، اطلاعات تماس گوشیتان را ارسال کرده یا اطلاعات تماس دو گوشی را یکسان ( synch ) کنید . بعد از انتخاب هرچیزی که مایل به ارسال هستید کافی است گوشی تان را به گوشی یا تبلت دیگری که این اپ داخل آن باز هستید بکوبید. هرچه محکم تر بکوبید اطلاعات سریعتر منتقل می شوند. نه اینکار رو نکنید !! شوخی کردم تنها کافی است شتاب سنج گوشی فعال شود پس به فکر حفظ دوستیتان هم باشید !

انتقال به کامپیوتر
یکی دیگر از مزیت های این اپ انتقال راحت فایل ها و عکس هاتان به کامپیوتر است. کافی است سایت http://bu.mp  را در کامپیوترتان باز کنید و گوشی تان را به کلید Space صفحه کلید بکوبید. باور کنید من هم اولین بار فکر می کردم که اگر با دست هم کلید space را بزنم انتقال انجام می شود ولی خیر فقط باید با گوشی بزنید !!

چند پلتفرمی

توسعه دهندگان اپ ادعای چند پلتفرمی بودن آن را دارند ولی تنها اسم iPhone و سیستم عامل اندروید و IOS را آورده اند. خوب انتقال بین این دو پلتفرم همیشه مشکل بوده و از این نظر این اپ ارزش ویژه ای دارد. ولی اسمی از انتقال به گوشی های دیگر سیستم عامل ها و مخصوصا ویندوز ۸ به میان نیامده پس فکر می کنم دوستداران این گوشی ها باید هنوز از راه های سنتی انتقال اطلاعات لذت ببرند !

معایب
تنها عیب این اپ از نظر من وابستگی آن به اتصال اینترنت و استفاده از این پروتکل برای انتقال اطلاعات است که بخاطر سرعت های پایین اینترنت در کشورمان نمی شود انتظار انتقال فایلهای حجیم و ویدئو ها را داشت. با اینحال در برخی شرایط که دسترسی به دیگر پروتکل ها امکان پذیر نیست بنظر راهکار خوبی می آید.

ممنون از اینکه این بررسی را مطالعه کردید. اگر از این اپ استفاده کردید نظرتان را در موردش برایمان بنویسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.