۰

بازیهای گران‌ قیمت سیستم عامل اندروید

بازدید 1229

در چند سال اخیر بازی‌های مبتنی بر گوشی‌های هوشمند مخصوصا اندرویدی، به طور فراگیری رشد داشتند و امروزه هر کسی که گوشی هوشمند یا تبلتی در دست دارد، مسلما در داخل آن بازی‌هایی نیز نصب کرده است و در اوقات فراغت، در راه اداره یا منزل مشغول به آن می‌شود. بیشتر این عناوین در سطح رایگان منتشر شده‌اند اما در دنیای بازی‌های پولی چه می‌گذرد؟

android games

قبل از این‌که بگویید ما بیشتر این بازی‌ها را رایگان از سایت‌های داخلی دانلود می‌کنیم و هزینه‌ای نمی‌دهیم، بهتره یک شفاف سازی صورت دهیم. مسلما فرق بسیاری بین بازی‌های پولی، بازی های رایگان و بازی‌هایی که به صورت غیرقانونی و کرک شده تهیه می‌کنیم وجود دارد. در اغلب بازی‌های بزرگ اندرویدی که پولی نیز هستند، سیستم‌های بروز رسانی و اتصال به سرور شرکت سازنده تعبیه شده تا به وسیله‌ی آن، بازی مورد پشتیبانی قرار گیرد. این امکان همان‌طور که گفته شد در صورتی است که شما بازی را خریداری کرده باشید، اما زمانی که همین بازی به صورت کرک شده در دستگاه اندرویدی شما ریخته می‌شود، نیمی از امکانات اصلی بازی از بین می‌رود.

علاوه بر این مسئله، بازی‌های پولی و گران‌قیمت اندرویدی توسط تیم‌های بزرگ بازی‌سازی ساخته شده‌اند و اغلبا دارای گرافیک پولیش شده و داستانی وسیع هستند که در بیشتر اوقات به خاطر کرک نادرست، در دستگاه اجرا نمی‌شوند و یا با مشکل برمی‌خورند که تماما به خاطر انتقال ناصحیح فایل‌ها به صورت دستی در گوشی است. در حالی‌که وقتی اقدام به خرید یک چنین بازی‌هایی می‌کنید، مستقیما امکان نصب بدون هیچ‌گونه انتقال فایلی وجود دارد. صحبت‌های ریز و درشتی پیرامون مسائل اخلاقی و حق سازنده‌ی اثر نیز است که همه با آن آشنایی داریم اما متاسفانه به دلیل شرایط اغلب مالی و نقض قوانین کپی‌رایت، قالبا مجبور به استفاده غیرقانونی از محتواهای پولی کنیم.

در لیست زیر، ۱۰ بازی گران‌قیمت اندرویدی را مشاهده می‌کنید که لیست از ارزان‌ترین به گران‌ترین خواهد بود. تمامی این بازی‌ها دارای بالاترین امتیازات در گوگل پلی هستند و جزو بازی‌های فاخر اندرویدی محسوب می‌شوند.

Trials of the clone -10

Trials of the clone

این بازی اقتباس مستقیمی از گیم‌بوکی با همین عنوان است که توسط Zach Weinersmith نوشته شده است. به خاطر وجود برخی صحنه‌های خشن و معماهای سخت، این بازی برای کودکان توصیه نمی‌شود، اما روایت داستانی به صورت کمدی دنبال می‌شود. سبک بازی به شکل مصور و نقش آفرینی است و کاربر شخصیتی را کنترل می‌کند که در زمان آینده، به کنکاش و ماجراجویی می‌پردازد. هر معما بسته به انتخاب بازیکن، مسیر حرکت و سرنوشت کاراکتر را مشخص می‌کند و آزاد است داستان این گیم‌بوک را به شیوه‌ای جلو ببرد که پایان دلخواه خود را در انتها مشاهده کند.

قیمت این بازی در گوگل پلی ۵.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۵/۵ را از کاربرین دریافت کرده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Ravensword: Shadowlands 3D -9

Ravensword Shadowlands

سبک و سیاقی شبیه به بازی اسکایریم مطمئنا به مذاق طرفداران این بازی خوش خواهد آمد. عنوان Ravensword در سبک نقش آفرینی و با گرافیکی تمام سه بعدی و پر از جزئیات برای کنکاش، داستان مبارزی تنها را روایت می‌کند که با استفاده از توانایی‌های خارق‌العاده و قدرت‌هایی که به مرور در مسیر بازی به دست می‌آورد، برای پیدا کردن شمشیر جادویی تلاش می‌کند و از سد دشمنانی مانند دایناسورها باید عبور کند. از مزیت‌های خوب این بازی، تغییر زاویه دید دوربین از اول شخص به سوم شخص است که بازی را بسیار متنوع می‌کند.

قیمت این بازی در گوگل پلی ۶.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۱/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Call Of Duty: Strike Team -8

Call of duty Strike team

نام سری Call Of Duty برای گوش همه آشنا است. یکی از پرفروش‌ترین سری بازی‌های تاریخ، نسخه‌ای نیز برای پلتفرم اندروید به نام Strike Team دارد. زاویه دید به مانند همیشه اول شخص است و در حالت کنترل پهپاد، به زاویه سوم شخص تغییر می‌کند. از نکات بارز این بازی، دارا بودن بخش داستانی است که در سال ۲۰۲۰ روایت می‌شود. سه حالت دیگر نیز به نام های Survival,Time Attack و Domination نیز وجود دارد که این عنوان را یک بازی کامل و طولانی می‌کند. این بازی از گرافیک و جزئیات بسیاری بالایی برخوردار است که همین‌ امر سبب شده است تا فقط بر روی چند دستگاه منتخب و گران‌قیمت اندرویدی اجرا شود.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۶.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۱/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Call of Duty: Black Ops Zombies -7

unnamed

یک Call of Duty دیگر ولی این‌بار متفاوت تر از آن‌چه قبلا دیدیم. دشمنان شما زامبی‌های زشت و گرسنه هستند و این بار موظف هستید برای حفظ جان خود، مهمات خود را بر سر و روی این زامبی‌ها خالی کنید. بخش چند نفره‌ی آنلاین نیز در بازی تعبیه شده تا بتوان به صورت تیمی این بازی را انجام شود.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۶.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۱/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Baldur’s Gate Enchanced Edition -6

Baldurs Gate EE Box

گیمرهای قدیمی و کسانی که علاقه‌ی خاصی به عناوین نقش آفرینی دارند، حتما این بازی رادر زمان‌های دور تجربه کردند. حال سازندگان این بازی نسخه‌ای بازسازی شده از دو قسمت اول و دوم را در قالب یک بازی برای طرفداران کلاسیک این سبک عرضه کردند که پلتفرم اندروید نیز یکی از مقصد‌های آن بوده است. گستردگی بازی به حدی است که بازیکنان ده‌ها ساعت می‌توانند در دنیای این بازی مشغول باشند. Baldur’s Gate Enchanced Edition بر روی صفحه نمایش‌های کوچکتر از ۵ اینچ اجرا نخواهد شد.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۹.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۶/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Castle of Illusion -5

Castle of illusion

میکی‌موس، یادآور دوران نوستالژی و کودکی خیلی از کسانی است که یا بازی و یا انیمیشن‌های این شخصیت محبوب دیزنی را در اختیار داشتند. در سال ۱۹۹۰ شرکت سگا یک بازی بسیار خوب از این شخصیت محبوب ساخت و سال‌ها بعد شرکت دیزنی نسخه‌ای بازسازی شده از این بازی را برای پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید منتشر کرده است. داستان بازی همان روایت معروف میکی‌موس است که باید معشوقه‌ی خود را از دست جادوگر میزرابل نجات دهد و در دنیایی که این جادوگر تاریک و سیاه ساخته است، مسیر خود را طی کند. بازسازی این عنوان قدیمی، بسیار خوش ساخت و خوش رنگ‌ و لعاب است و گیم‌پلی متنوع و جذاب آن نیز هر مخاطبی را جذب خود می‌کند.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۹.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۲/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Spectral Souls -4

Spectral Souls

به قول سازندگان، این عنوان پهناورترین بازی نقش‌آفرینی تکنیکال ژاپنی است که بازیکنان می‌توانند از بین ده‌ها کاراکتر انتخاب خود را انجام دهند و صدها ساعت در محیط بازی مشغول کنکاش و مبارزه باشند. داستان بازی در سال ۱۰۵۳ و جایی روی می‌دهد که انسان‌ها و شیاطین سال‌ّهاست به جنگ و ستیز علیه هم می‌پردازند.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۰.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۵/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Dragon Quest IV -3

dragon-quest-iv

بدون شک شرکت اسکوئرانیکس سردم‌ دار عناوین نقش آفرینی ژاپنی بر روی هر پلتفرمی است. عنوان Dragon Quest IV یکی از همین بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی است که توسط این شرکت برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و توجه بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. این بازی که یکی از گران‌ترین عناوین گوگل‌پلی است دارای ۵ بخش داستانی در دنیایی تخیلی است.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۴.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۶/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Chaos Rings II -2

Chaos Rings

یکی از سنگین‌ترین و همین‌طور با کیفیت‌ترین بازی‌های اندرویدی، Chaos Rings 2، یک بازی نقش آفرینی ژاپنی باز هم از شرکت اسکوئرانیکس است. بازی از گرافیک دو بعدی و سه بعدی بسیار خوب و درخشانی برخوردار است که برای تجربه‌ی واقعی آن نیازمند یک گوشی یا تبلت پرقدرت هستید تا از دیدن جلوه‌های بصری پیشرفته‌ی آن لذت ببرید.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۵.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۵/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

Final Fantasy VI -1

Final-Fantasy-VI

ظاهرا سه بازی برتر لیست مارا عناوین شرکت ژاپنی اسکوئرانیکس به تصرف خود قرار دادند. Final Fantasy شاید معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی نقش آفرینی ژاپنی باشد که در همه جای دنیا طرفداران خاص و ویژه‌ی خود را دارد. نسخه‌ی اندرویدی Final Fantasy VI یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین بازی‌های گوگل پلی است. جالب است بدانید بیشتر فن‌های این سری، از این قسمت به عنوان بهترین نسخه یاد می‌کنند که تمام المان‌های کلاسیک و واقعی نقش آفرینی ژاپنی را در اختیار دارد. داستانی پیچیده، چهارده شخصیت قابل انتخاب و موسیقی متن بی‌نظیر، از مشخصه‌های این بازی محبوب می‌باشد.

قیمت این بازی در گوگل‌ پلی ۱۵.۹۹ دلار است و امتیاز ۴٫۵/۵ را نیز توسط کاربرین به دست آورده است.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

منبع

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.