۰

اسکایپ اپلیکیشن Skype Qik را برای ارسال پیغام های کوتاه ویدئویی معرفی کرد

بازدید 1212

QikSkype

اسکایپ یکی از اولین گزینه های کاربران برای گفتگوهای ویدئویی محسوب می شود ولی این پیغام رسان تا به امروز هرگز به فکر رقابت با سرویس هایی مانند اسنپ چت و موارد مشابه نیافتاده، کارزاری که حالا به نظر می آید این زیر مجموعه ی مایکروسافت متوجه شده است از آن جا مانده و باید فاصله اش را جبران نماید.از همین رو امروز از جانب تیم توسعه دهنده ی پیغام رسان یاد شده اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Skype Qik معرفی گردید که کاربران با آن قادر خواهند بود بسیار سریع و آسان پیغام های ویدئویی کوتاه به یکدیگر ارسال نمایند.

اسکایپ کوییک شما را قادر می سازد تا پیغامی ویدئویی کوتاه را به یک یا گروهی از افرادی که شماره ی آنها را در فهرست مخاطبان خود دارید ارسال نمایید و نکته ی جالب در اینجاست که جهت حفظ امنیت کاربران کلیه پیغام های ویدئویی رد و بدل شده ظرف مدت دو هفته حذف خواهند گردید.علاوه بر این شما امکان ضبط ویدئوهای Qik Flik را دارید، این ویدئوها به صورت معمول دارای زمانی بسیار کوتاه در حد چند ثانیه بوده اند و وقتی مشغول هستید و نمی توانید به یک پیغام پاسخ دهید به کار آمده و می توانید از آنها استفاده نمایید.

اپلیکیشن جدید یاد شده برای اندروید، iOS و ویندوز فون از امروز در دسترس است و استفاده از آن کاملاً رایگان محسوب می گردد و قابلیت های ارائه شده بر روی پلتفرم های مختلف تقریباً یکسان است.

Skype_Qik-580-90

تا کنون تیم اسکایپ صحبتی از ارئه ی نسخه ی دسکتاپ اسکایپ کوییک نکرده است و اهالی فن نیز این احتمال را در حال حاضر بسیار ناچیز می دانند و با توجه به وابستگی آن به شماره تلفن افراد قابلیت به کار گیریش بر روی تبلت سرفس نیز فعلاً وجود نخواهد داشت.

ضبط پیغام های ویدئویی در این اپلیکیشن تنها با فشردن یک دکمه آغاز شده و سپس در گام بعدی می توانید آن را همانطور که اشاره گردید برای مخاطبان خود به صورت انفرادی یا گروهی ارسال کنید. هر فرد حاضر در گروه نیز قادر خواهد بود افراد جدیدی را به جمع دعوت نماید و چنانچه فردی پیغامی تهیه شده توسط اپلکیشن مذکور دریافت کرده و اسکایپ کوییک را نصب نداشته باشد برای وی پیامکی حاوی راهنمایی های لازم ارسال خواهد گردید.

GOOGLE PLAY

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئویی که نحوه ی عملکرد اپلیکیشن اسکایپ کوییک را به نمایش می گذارد مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.