۰

شیائومی اکشن کمرای خود را برای رقابت با GoPro معرفی کرد

بازدید 1191

xiaomi-mi-cam-2015-02-03-01

شیائومی از یک اکشن کمِ ۶۴ دلاری برای رقابت با GoPro Hero رونمایی کرد. این اکشن‌کم که Yi Camera نام دارد در حقیقت از نظر مشخصات فنی، دوربین پایین‌رده‌ی GoPro را شکست می‌دهد و در عین حال قیمت بسیار کمتری نیز دارد.

اکشن‌کم جدید شیائومی قادر است به ثبت ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم بر ثانیه پرداخته و تا ۶۴ گیگابایت را درون خود ذخیره کند. این در حالی است که GoPro با برخورداری از رزولوشن ۱۰۸۰p، به ۳۰ فریم بر ثانیه و ۳۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره‌سازی داخلی محدود است؛ اما دو برابر محصول شیائومی یعنی ۱۳۰ دلار قیمت دارد.

اکشن‌کم شیائومی همچنین با ۷۲ گرم وزن، به شکل چشمگیری سبک‌تر از رقیب خود است، از باتری بزرگ‌تری برخوردار بوده و قادر است همچون GoPro تا عمق ۴۰ متری درون آب دوام بیاورد. Yi Camera شیائومی اگرچه از لوازم جانبی GoPro Hero برخوردار نیست، ولی ابزارهای جانبی خاص خود را به بازار عرضه خواهد کرد که شامل یک نگهدارنده کلاهی و البته یک نگهدارنده برای وصل‌شدن به گربه و سایر حیوانات خانگی است!

از دیگر مشخصات فنی این اکشن‌کم می‌توان به وای‌فای داخلی برای اتصال به گوشی‌هوشمند، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ساخت سونی، لنزهایی با گستره‌ی دید ۱۵۵ درجه، حذف‌کننده‌ی نویز ۳ بعدی و لرزشگیر دیجیتال اشاره کرد. در حال حاضر اکشن‌کم شیائومی تنها در چین در دسترس است؛ اما شیائومی بزودی وب‌سایت فروش خود را به دیگر کشورها نیز گسترش خواهد داد.

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.