۰

بکارگیری ربات‌های پارک خودکار در کارخانه‌ها توسط آئودی

بازدید 999

10963

همانطور که می‌دانید، داشتن تعداد زیادی خودرو در محل کار می‌توانند به مانعی در بهره‌وری تبدیل شوند. با در نظر داشتن این موضوع، آئودی تعدادی ربات را برای نظم دادن به این خودروها به کار گرفته است. علاوه بر این ربات‌های Ray بدون ایجاد مزاحمت برای کسی، این عملیات را انجام می‌دهند.دو ربات بخشی از پروژه‌ هستند که در کارخانه‌ی Ingolstadt آئودی از ماه فوریه آغاز به کار کردند. طبق اعلام آئودی، این دو ربات سیستم‌های تست کارخانه‌ی هوشمند آینده به شمار می‌روند و به این ترتیب ربات‌های Ray می‌توانند خودروها را از محل تولید به کارخانه برای نگهداری موقت انتقال دهند.

این ربات‌ها همچنین قادر به قرار دادن خودروها در یک ردیف منظم بر اساس مقصدهای تحویلشان هستند. این عمل به کارگران کارخانه‌ای کمک می‌کند با دقت و سرعت بیشتری خودروها را در واگن‌های مناسب سوار کنند. کمپانی آئودی اعلام کرده که به دنبال یافتن کاربردهای بیشتری برای این ربات‌ها است.دکتر هابرت والتل می‌گوید: “انتقال خودکار خودروها، ما را قادر به حذف رفت‌وآمدهای طولانی کارکنان کرده و به این ترتیب راحتی کار افزایش می‌یابد. سیستم‌هایی مانند این همچنین پتانسیل بالا بردن بهره‌وری کار را نیز دارند.”

ربات‌های Ray توسط مجموعه‌ی Serva Transport Systems تولید شده و به عنوان سرویس‌های نگهبان در فرودگاه دوسلدروف آلمان هم به کار گرفته می‌شوند. مدل‌های مورد استفاده در آئودی دارای اندازه‌ی فریم ۶×۳ متر بوده و مجهز به سنسورهایی جهت شناسایی موقعیت و ابعاد خودروها می‌باشند. سپس خودرو با چرخ‌های آن تا ارتفاع ده سانتی‌متری بلند شده و به انبار مشخص شده توسط نرم‌افزار کنترل سیستم، انتقال داده می‌شود.این ربات‌ها می‌توانند خودروهایی را که دارای طول تا ۵٫۳ متر هستند، حمل‌ونقل کنند. زمانی که تعداد کافی خودرو با مقاصد یکسان در انبار قرار گرفتند، ربات‌های Ray آنها را به مکان عرضه منتقل می‌نمایند.

منبع : gizmag

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.