۰

وسترن دیجیتال سن‌دیسک را با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار خرید !

بازدید 802

پس از خبری مبنی بر این که کمپانی دل تلاش دارد تا شرکت آمریکایی EMC را خریداری کند، شرکت وسترن دیجیتال هم دست به کار شد تا  فرصت را غنیمت شمارد و پس از تعلل سامسونگ برای خرید  San Disc آن را زود تر به تصاحب خود در بیاورد. و با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار اقدام به خرید این شرکت کند.

28706_504302542_ULTRA

 

طبق قرارداد هر سهم ۸۶.۵ دلار ارزش دارد. وسترن دیجیتال قصد دارد برای خرید سن دیسک ۸۵٫۱۰ دلار نقدا و ۰٫۰۱۷۶ نیز از سهام خود پرداخت کند.که در مجموع ۱۹ میلیارد دلار می‌شود. وسترن دیجیتال، برای کامپیوترها، لپ‌تاپ ها و سرورها هارد و SSD تولید می‌کند. به علاوه هاردهای اکسترنال این شرکت نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در ضمن شرکت نام برده سومین سازنده‌ی فلش مموری در دنیا نیز هست و بیشتر به خاطر کارت های حافظه و فلش های USB اش شناخته می شود. حال با خرید سن دیسک این شرکت در صنعت ابزارهای ذخیره سازی می تواند پیشرفت زیادی را شاهد باشد. سن‌دیسک یکی از همکاران نزدیک توشیبا و از بزرگ‌ترین رقبای وسترن دیجیتال بوده است که اتفاقا هردو این شرکت ها در حال حاضر در کالیفرنیا واقع هستند و روشن است که همکاری های دیرینه سندیسک و توشیبا به دنبال عقد این قرارداد دچار دگرگونی خواهد شد.

وسترن دیجیتال که  امسال با رکودی ۴ درصدی مواجه شده است و  وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند، احتمالا برای پرداخت ۱۹ میلیارد دلار به سن‌دیسک،از 3.8 میلیارد دلاری که از دانشگاه «سینگهوا» چین دریافت کرده استفاده می کند.

طبق گفته های وسترن دیجیتال احتمالا این قرارداد در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ میلادی نهایی می شود ولی تا آن زمان این قرار داد باید مراحل زیاد و راه طولانی را طی کند تا نهایی شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.