۰

گوگل یوتیوب برای کودکان را در اندروید و iOS عرضه کرد

بازدید 1760

YouTube-Kids

یوتیوب سومین سایت پرطرفدار دنیا پس از گوگل و فیس‌بوک و پیش از یاهو! است و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وب‌گاه دیده می‌شود. یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وب‌گاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.

روز جمعه گزارشی مبنی بر اپلیکیشن جدید یوتیوب برای کودکان به نام YouTube Kids منتشر شد و حالا گوگل رسماً این اپ را برای اندروید و iOS عرضه کرده است.

این اپلیکیشن با تمرکز بر روی تفریح کودکان و خانواده طراحی شده و والدین از نظر نوع محتوای تماشا شده توسط کودکانشان نگرانی نخواهند داشت. علاوه بر این امکان محدود کردن ساعات فعالیت برنامه نیز فراهم شده تا زیاده‌روی باعث آسیب رسیدن به چشم کودکان نشود.

YouTube-Kids1

رابط کاربری این اپلیکیشن ساده بوده و کودکان بدون نیاز به والدین می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این اپ به تازگی برای دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS عرضه شده و می‌توانید آن را به رایگان دانلود کنید و اگر امکان دسترسی به یوتیوب را دارید از محتوای سرگرم‌کننده آن به صورت خانوادگی لذت ببرید.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.