۰

گوگل توییت‌ها را به نتایج جستجوی دسکتاپ اضافه کرد

بازدید 1344

شرکت گوگل با بروزرسانی موتور جستجوی خود و همکاری با توییتر، توییت‌ها را به نتایج جستجوی دسکتاپ افزود. گوگل پیش از این توییت‌ها را به اپلیکیشن موبایل خود گنجانده بود.اگر یکی از کاربران فعال شبکه‌ی توییتر باشید، احتمالا از اینکه توییت‌ها به نتایج جستجوی گوگل افزوده شده، بسیار خرسند خواهید شد. پیش از این نسخه‌ی موبایل گوگل این بروزرسانی را دریافت کرده بود و حال نسخه‌ی دسکتاپ گوگل نیز به این قابلیت مجهز شده است.

f82ba6f176b1e445495a9e777ae59cfb_XL

 

همکاری بین توییتر و گوگل در ماه مِی شروع شد و تا حال ادامه دارد. بروزرسانی اخیر که شامل افزودن توییت‌ها به نتایج جستجوی گوگل است، توسط اکانت توییتر گوگل اعلام شد. این بروزرسانی از امروز در دسترس گرفته و اگر به Google.com مراجعه کرده و جستجویی انجام دهید، نتایج مربوط به این جستجویی که در توییتر موجود است، برایتان نمایش داده خواهد شد. گوگل همواره منبع مهم و جامعی برای مردم بوده که همه می‌توانند جستجوهای خود را در این موتور جستجو با دقت بیشتری به عمل آورند.

در این بروزرسانی اگر به دنبال شخص خاصی باشید، اسکرولی از توییت‌­های اخیر فرد مورد نظر نمایش داده می‌شود اما اگر به دنبال موضوع مشخص‌تری مانند توییتر ناسا باشید گوگل توییت­‌های حساب‌ رسمی ناسا و همچنین توییت­‌هایی که دیگر افراد در مورد ناسا پست کرده‌اند را نمایش می‌دهد. این قابلیت در حال حاضر در سطح جهانی در زبان انگلیسی موجود است.

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.