۰

سامسونگ گلکسی اس ۶ اکتیو تایید شد

بازدید 1350

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Back-Design-710x434

برای ما عادی شده است؛ در ابتدا مدل اکتیو و سپس مدل دو سیم کارته گرفته تا مدل های مینی و ارزان قیمت، بزودی معرفی خواهند شد. روند سامسونگ به همین شکل بوده و گویا به همین شکل نیز خواهد بود. قابلیت مهمی که در گلکسی اس ۵ وجود داشت و اعتراض خاصی نسبت به نبود آن در اس ۶ رخ نداد؛ ضد آب و ضد گرد و غبار! این دو مولفه قرار است پای خود را به اس ۶ باز کند اما از طریق اس ۶ اکتیو.

SM-G890A که توسط اپراتور مذکور در تست هایی مشاهده شده است، اسمارت فونی دقیقا با مشخصات اس ۶ را به ما نشان می‌دهد. بدین صورت که صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی +QHD Super AMOLED در کنار چیپست Exynos 7420 و ۳ گیگابایت رم قرار گرفته است. سامسونگ حافظه ۳۲ گیگابایتی و دوربین های ۱۶ / ۵ مگاپیکسلی نیز همانند خود اس ۶ بدون کاستی در نظر گرفته است. تفاوت در جایی دیده می‌شود که ابعاد اسمارت فون تغییر داشته. مدل اکتیو در ابعاد ۷۳٫۶ در ۱۴۶٫۹ دیده شده است که در مقایسه با اس ۶ به ابعاد ۷۰٫۵ در ۱۴۳٫۴ کمی بزرگتر شده که به همین صورت ضخامت نیز از ۶٫۸ میلیمتر به ۸٫۸ میلیمتر رشد داشته و با این اوصاف می‌توان این مورد را یادآور شد که سامسونگ ترجیح داده است ظرافت زیبایی را بر قابلیت ضد آب بودن برای پرچمدار اصلی ترجیح بدهد. هر چه باشد رقبایی چون آیفون، بازی با اعداد ضخامت خود را عاملی بر کیفیت قلمداد کرده و گلکسی اس ۶ نیز به رقابت با این اسمارت فون خیز گرفته است!

علاه بر مشخصات فوق، باتری ۳۵۰۰ میلی امپری نیز تکمیل کننده آن خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید دستگاهی با چنین ابعاد اما ضد آب داشته باشید یا بیشتر تمایل با همان ظرافت گفته شده دارید؟

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.