۰

Cube i6 Air تبلتی با ۲ سیستم عامل

بازدید 1337

cube-i6-air-01_story-710x405

معیار شما برای خرید یک تبلت چیست؟ برند، سخت افزار، وزن، اندازه صفحه نمایش و… قطعا یکی از عوامل مهم در خرید یک تبلت سیستم عامل آن است. این روزها تبلت هایی با سخت افزار گوناگون و البته سیستم عامل های متفاوت روانه بازار شده اند تا سلایق مختلف را پوشش دهند. بعضی از کاربران علاقه مند به داشتن آیپد های اپل هستند و برخی ها تبلت های ویندوزی را می پسندند و برخی دیگر طرفدار تبلت های اندرویدی هستند. اگر دوست دارید تبلتی با دو سیستم عامل داشته باشید با ترنجی همراه باشید تا یکی از این تبلت ها را به شما معرفی کنیم.

i6 Air  تبلتی که توسط شرکت چینی Cube با وزن ۵۲۵ گرم و ضخامت بدنه ۸ میلی متر ساخته شده است و از دو سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ و اندروید به همراه هم بهره می برد. قطعا این تبلت طرفداران مخصوص به خود را دارد. کسانی که دوست دارند هر دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را با هم داشته باشند تا از تبلت خود نهایت استفاده را ببرند. Cube i6 Air دارای دکمه سخت افزاری است که به شما اجازه تغییر سیستم عامل را می دهد، هر چند که شما قادر نیستید هر دو سیست عامل را با هم آماده به کار داشته باشید و با هر بار تغییر سیستم عامل دستگاه ری استارت می شود.

cube-i6-air-02a_story

این تبلت دارای صفحه نمایشی به اندازه ۹٫۷ اینچ با رزولوشن ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ با نسبت تصویر ۴:۳ است. از پردازنده چهار هسته ای اینتل اتم با فرکانس GHz 1.8 به همراه GB 2 رم در این تبلت استفاده شده است. حافظه داخلی GB 32 است که تا GB 32 نیز از مموری پشتیبانی می شود. ۵ مگاپیکسل دوربین پشتی و ۲ مگاپیکسل نیز دوربین جلوی دستگاه برای ثبت تصاویر شما در نظر گرفته شده است. i6 Air دارای باتری ۸۰۰۰ میلی آمپری است که به نظر برای آن مناسب می باشد.

از نکات قابل توجه پشتیبانی آن از شبکه ۳G است. چیزی که در برخی از تبلت های با برند شاخص نیز شاهد آن نیستیم.

برای چند روز ابتدایی از عرضه، این تبلت با قیمت فوق العاده ۲۳۰ دلار روانه بازار می شود و پس از آن با قیمت اصلی خود یعنی ۳۵۶ دلار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.