۰

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

بازدید 1111

سری N محصولات ایسوس محصولاتی بسیار متفاوت است که در ۴ سری تولید شده است. لپ تاپ N56JN که تحت سری N10 تولید شده است قابلیت های ویژه ای دارد که چند رسانه ای بودن آن مشهور تر از سایر ویژگی هایش است.

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

در طراحی بدنه ی این لپ تاپ، از آلومینیم نازک استفاده شده است که وزن آن را هم کاهش داده و هم موجب شده که این سیستم مقاوم باشد. این جنس و سبکی آن موجب شده است که بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید.

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

تکنولوژی ساخت نمایشگر IPS  می باشد که رزولوشن فوق HD دارد. شما در هر زاویه ای بنشینید می توانید نمایشگر را با کیفیت عالی مشاهده کنید. لایه ضد تشعشع که روی این نمایشگر به کار گرفته شده است موجب می شود که تشعشات نمایشگر به چشم کمتر آسیب برساند. این لایه موجب می شود که اثر انگشت هم روی نمایشگر باقی نماند. بدین صورت یک سیستم کارا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

به لطف فناوری Sonicmster  در این لپ تاپ، کیفیت صدا عالی است. دوست داران صدای بم برای پر کیفیت تر کردن این صدا یک اسپیکر خارجی Sonicmaster subwoofer نیز با خرید این لپ تاپ دریافت می کنند. نصب بودن نرم افزارهای ویژه ی تنظیم و کنترل صدا مثل MaxxAudio به کاربر کمک می کند کیفیت بهتری را تجربه کند و صدا را آنطور که می خواهد تنظیم کند.

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

نوت‌بوک‌های سری‌ N نظیر این لپ تاپ از یک تقویت کننده صدا و یک درگاه ۳۲ میلیمتری بهره می‌برند و همچنین مجهز به محفظه بازتاب صدا نیز هستند.

از نظر پردازنده این سری از لپ تاپ ها از، پردازنده های نسل ۴ ام اینتل یعنی Corei5 و Corei7 استفاده می کنند که دقت و سرعت کارایی آن ها بسیار عالی است. حافظه رم از نوع DDR3  است که ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده و در صورت تمایل می توان آن را تا ۱۶ گیگابایت ارتقا داد.

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

حافظه ی داخلی هم یک حافظه ی یک ترابایتی است. پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ از شرکت NVIDIA تهیه شده است که فیلم های پر کیفیت را به طور عالی نمایش می دهد. زمانی که شما این سیستم را روشن کنید از حالت استند بای در طول دو ثانیه به صفحه آماده کار انتقال پیدا می کند

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

باطری ۶ سلولی این لپ تاپ حجم ۵۲۰۰mAH  را برای عمر باتری در نظر گرفته است که تا دو هفته در حالت SLEEP سیستم را روشن نگه میدارد.

زمانی که عمر باطری به ۵ درصد رسید سیستم به طور اتوماتیک از اطلاعات بک آپ گرفته و خاموش می شود. بعد از شارژ مجدد و روشن کردن می توانید اطلاعات ذخیره شده را باز کنید.

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

در این سیستم به جای پورت USB2 از USB3 استفاده شده که سرعت عملکرد آن ده برابر USB2 است. با استفاده از این پورت می توانید یک فیلم Blu-ray با حجم ۵۰ گیگابایت، را در طول دو دقیقه کپی کنید.

اگر تبلت و یا گوشی خود را از طریق این پورت ها بخواهید شارژ کنید، این کار بسیار سریع تر رخ می دهد.

بررسی لپ تاپ ایسوس N56JN

تاچ پد این لپ تاپ بزرگ بوده که چندین اشاره متفاوت را می تواند از هم متمایز کرده و بفهمد. از طرفی می توان از نمایشگر لمسی آن برای استفاده از ویندوز ۸ استفاده کرد. علاوه بر این دکمه ها هم استاندارد بوده و یک زمینه نورانی در آن وجود دارد که موجب می شود شما در شب به راحتی با آن کار کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.