۰

ویدیو تبلیغاتی جدید اپل با نام The song برای تعطیلات سال نو میلادی

بازدید 1041

اپل هرسال چند هفته مانده به تعطیلات کریسمس٬ ویدیو جدید تبلیغاتی خود را منتشر می کند و در آن به همگان توصیه می کند که به یکدیگر محصولات اپل هدیه دهید و تا حدودی هم موفق عمل کرده است به گونه ای که پارسال برای ویدیو کریسمس٬ اپل جایزه Emmy را دریافت کرد و به عنوان تیزر تبلیغاتی برتر٬شناخته شد.

1-660x330

داستان کلی تیزر امسال٬درمورد دختر جوانیست که برروی تخت خود یک نوار قدیمی پیدا می کند و کنجکاو می شود آن را گوش کند! پس از پخش نوار او متوجه می شود که حاوی آهنگ ” Love Is Here to Stay ” است که مادر بزرگش در سال ۱۹۵۲ را برای شوهرش می خواند.

Screen-Shot-2014-12-15-at-3.48.44-PM-1024x432

سپس این دختر موزیک را به مک بوک ایرش انتقال می دهد و با برنامه GrageBand(نرم افزار ساخت اپل برای دیوایس های iOS و مک است که شامل ساز های ابتدایی ساخت آهنگ است) با اهنگ هم خوانی می کند و سپس برای مادربزرگش روی آیپد مینی می ریزد و با متن A Duet, Press Play ( یک قطعه دونفره موسیقی٬ پلی را بفشارید) برروی آشپرخانه قرار می دهد و مادربزرگ تعجب می کند و آهنگ را پخش و به فکر فرو می رود.

در سایت اپل پیام ویدیو اینگونه بیان شده “در کریسمس امسال هدیه ای حساب شده، سخاوتمندانه و همراه با خلاقیت و هنر به یکدیگر کادو دهید. یک هدیه از اپل آنقدر توان دارد که نقطه نظر مشترکی برای بی شمار انسان باشد.”

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.